اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گرگان:

تجلی حضور با بصیرت نوعی نمایش قدرت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: عرصه حضور به صورت نمایشی هم حائز اهمیت است اما حضوری با بصیرت و بیداری تجلی نمایش قدرت است.

تجلی حضور با بصیرت نوعی نمایش قدرت است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جعفر گرزین پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان گرگان اظهار داشت: بعد از جنگ‎سخت، تهاجم‎فرهنگی، جنگ‎نرم، استحاله از درون و مواردی که در گفتار و زمزمه‎های مدعیان آزادی و اصلاحات بود امروز ما با وضعیت و پدیده جدیدتری روبه‌رو هستیم.
وی با بیان اینکه دشمن جنگ هوشمند را در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمن اگر توان داشته باشد می‎خواهد همزمان کودتا کند، ضربه‎نظامی، فرهنگی و جنگ نرم را در کشورمان ایجاد کند لذا باید تمام وجودمان چشم باشد و از هیچ‎جا غافل نباشیم چرا که دشمن از هر جا بتواند ضربه خواهد زد.
فرماندار شهرستان گرگان داشتن تفکر بسیجی را امری مهم خواند و خاطرنشان کرد: بعد از فتنه 1388 در 29 خرداد بود که مقام‎معظم ‎رهبری در زمان انتخابات فرمود حتی یک‎قدم هم عقب‎نشینی نخواهم کرد لذا اگر آن روز انتخابات ابطال می‎شد یقینا امروز دیگر چیزی به نام انتخابات، رئیس جمهور و دولت نداشتیم لذا پیچیدگی رفتار دشمن نشان می‎دهد ما زیرکی و بصیرت را پیشه خود کنیم.
گرزین گفت: دشمن بعد از جنگ می‎خواست انگیزه، عقیده و معنویت را از بسیج و مردم بگیرد و مردم همواره نشان داده‎اند که بزرگترین پشتوانه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند.
وی در خصوص اینکه دشمن به قدرت کشور ایران پی ‎برده است، تصریح کرد: دشمن می‎داند که ما در تکنولوژی هوا فضا و زمینه دفاعی چقدر پیشرفت کرده‎ایم و این پیشرفت به دلایل بومی، منطقه‎ای و خودی به هیچ وجه قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست لذا وقتی صحبت از قوای نظامی می‎شود باید روحیه مردم را سنجید.
فرماندار گرگان افزود: امروزه برخی خواص به نوعی تحلیل می‎کنند که نه از فتنه و نه بصیرت سخن می‎گویند اینها کسانی هستند که خواسته یا ناخواسته با دشمن همراهی می‎کنند اما اگر این افراد کارنامه درخشانی هم در گذشته داشته باشند چه روحانی، چه منتصب به ایثارگر و زجر کشیده انقلاب اگر در خط ولایت نباشند میزان حال فعلی افراد است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول