اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

بصیرت افزایی از راهبردهای اصلی رسانه ملی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: اعتمادسازی بصیرت افزایی و امید آفرینی از راهبردهای اصلی رسانه ملی است.

بصیرت افزایی از راهبردهای اصلی رسانه ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، سید کریم سجادی در نخستین همایش آسیب شناسی خبر با حضور عوامل خبر استان، خبرنگاران و تصویربرداران شهرستان‌ها اظهار داشت: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و با اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب می‌توانند در تصمیم گیری مسئولان بسیار موثر باشند.
وی استکبارستیزی تبیین واقعیت‌ها و نقد صحیح و سازنده را از دیگر راهبردهای رسانه ملی برشمرد و گفت: قلم رسانه‌ها خصوصا صدا و سیما باید استکبار ستیز باشد و این روحیه را باید در مردم تقویت کنند و در این صورت است که نظام ما بیمه می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی هم در این همایش گفت: از آمادگی صدا و سیمای استان برای  استقبال سفر چهارم هیئت دولت به استان خبر داد.
احمد مهدوی با اشاره به مزیت‌های برنامه سازی در صدا و سیما افزود: صدا و سیمای استان از تولید برنامه های مستند، خبر، گزارش در راستای معرفی مراسم آیین، آداب و رسوم در هر منطقه ایی از استان استقبال و حمایت می‌کند.
معاون اطلاعات و اخبار خراسان شمالی همچنین در این همایش یک روزه دغدغه‌ی اصلی صدا و سیما به خصوص خبر را انتشار نظرات مردم و ارتباط مردم و مسئولان برشمرد.
مختار فرزادی گفت: در مدت 6 ماهه گذشته بیش از 575 خبر مکتوب، یک‌هزار و 27 خبر و گزارش رادیویی و 855 خبر و گزارش تلویزیونی از شهرستان‌های استان تولید و پخش شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول