اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن:

بسیج باید در عرصه‌های اجتماعی بصیرت افزایی کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه تنکابن بر حضور بسیج در تمام عرصه‌های اجتماعی برای بصیرت افزایی بیشتر در جامعه تاکید کرد.

بسیج باید در عرصه‌های اجتماعی بصیرت افزایی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، یحیی شرج‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در هفته بسیج باید یادی از امام راحل داشته باشیم، گفت: این هفته فقط متعلق به بسیجیان نیست بلکه همه ملت ایران بسیجی‌اند و این هفته متعلق به همه اقشار ملت است.
وی اظهار داشت: بسیج باید در فرمانبرداری از مقام عظمای ولایت در تمام صحنه‌های مبارزاتی، فیزیکی، فرهنگی و جنگ نرم هوشیار و حاضر باشد.
شرج‌پور با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در طول 32 سال از انقلاب اسلامی بیان داشت: برای اینکه به مرور زمان جمهوری اسلامی دچار آفت نشود همواره باید در بسیج شاداب و تازه بماند.
این مسئول با بیان اینکه طول 32 سال گذشته بسیج توانسته است با این روحیه به وظیفه اصلی خویش عمل کرده، ابراز داشت: غنی‌سازی برنامه‌های هفته بسیج در مقوله‌های آموزشی، فرهنگی رسانه‌ای، ورزشی و برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از ایثارگران بسیجی، هدفمند کردن برنامه‌های بسیج از اهداف مراسم‌های گرامیداشت هفته بسیج است.
فرمانده سپاه ناحیه تنکابن خاطرنشان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک، کلنگ‌زنی، افتتاح پایگاه‌های مقاومت و مراکز فرهنگی، برگزاری مسابقات متنوع  ورزشی، رژه بیش از هزار نفری بسیجیان در سطح شهر، برگزاری محافل فرهنگی، قرآنی، هنری و سخنرانی شخصیت‌های لشکری و کشوری، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران بسیجی، برگزاری برنامه‌هایی در راستای امور خیریه، اعزام پزشکان به مناطق محروم شهرستان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و بسیاری از برنامه‌های متنوع دیگر که در این هفته به فعالیت‌‌های بسیج رنگ و بوی اجتماعی بیشتری می‌بخشد.
وی با اشاره به اعزام بیش از 800 دانش‌آموز بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب طرح راهیان نور اذعان داشت: این تعداد دانش‌آموزان در هشت ماه گذشته اعزام شدند.
این مسئول برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و دیدار با ائمه جمعه و جماعات، همایش کوهپیمایی و پیاده‌روی در هفته بسیج را از جمله دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول