اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در دیدار فعالان دانشجویی:

بصیرت‌افزایی رسالت اصلی تشکل‌های دانشجویی باشد

خبرگزاری ارس: استاندار قم در دیدار جمعی از فعالان دانشجویی گفت: بصیرت‌افزایی باید رسالت اصلی تشکل‌های فعال دانشجویی باشد.

بصیرت‌افزایی رسالت اصلی تشکل‌های دانشجویی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور در دیدار جمعی از فعالان دانشجویی استان به تلاش دشمنان برای نفوذ در دانشگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: مراکز علمی و دانشگاهی، از کانون‌های اصلی توجه دشمن در جنگ نرم محسوب می‌شوند.
وی با تاکید بر لزوم تقویت تشکل‌های دانشجویی همسو با اهداف و آرمان‌های نظام خاطرنشان کرد: تقویت و حمایت از تشکل‌های دانشجویی ارزشی، از تاکتیک‌های مهم مبارزه با جنگ نرم دشمن است.
استاندار قم از دانشجویان ولایی و با بصیرت به عنوان افسران جبهه جنگ نرم یاد ‌و اظهار کرد: بصیرت‌افزایی در محیط‌های دانشگاهی و تلاش برای ارتقای بینش اعتقادی دانشجویان باید رسالت اصلی تشکل‌های فعال دانشجویی باشد.
‌موسی‌پور به ظرفیت‌های ارزشمند نظام در عرصه مقابله با جنگ نرم اشاره و تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول بیش از سه دهه از حیات پر برکت خویش، با تکیه برظرفیت‌های غنی دینی و ارزشی و پشتوانه ارزشمند ولایت فقیه و حمایت‌های مردمی، توانسته است بر تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان در دو عرصه جنگ سخت و نرم پیروز شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول