اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

اخلاص و بصیرت از مشخصه‌های اصلی بسیجیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: اخلاص و بصیرت از مشخصه‌های اصلی بسیجیان است.

اخلاص و بصیرت از مشخصه‌های اصلی بسیجیان است
 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، تقی محمدی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسیجی شهرستان پلدختر گفت: اخلاص و بصیرت از مشخصه‌های اصلی بسیجیان است و پشتکار و ولایت‌پذیری بسیج دشمنان انقلاب اسلامی را به هراس انداخته است.
وی افزود: بزرگ‌ترین افتخار نیروهای بسیج، اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری به عنوان رمز موفقیت بسیج است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: تاسیس بسیج و ساماندهی این نهاد مقدس از ابتکارات ارزشمند حضرت امام راحل است و فلسفه تشکیل بسیج نیز آمادگی دفاعی در برابر تهدیدها، حفظ و مشارکت مردم در زمینه تأمین امنیت کشور است.
محمدی ابراز داشت: حضرت امام خمینی (ره) با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت، تأکید ورزید و با درایت بی‌نظیر خود در سال‌های سخت دفاع قشرهای گوناگون را به یکپارچگی و بسیج عمومی برای نجات کشور از بحران جنگ تشویق کرد.
وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ بسیج وظیفه همه مسئولان است و امروز تفکر و فرهنگ بسیجی سبب شده که دشمنان ترس و هراسی بزرگ داشته باشند، لذا ایران اسلامی امروز با تکیه بر فرهنگ بسیجی و همچنین توسعه این فرهنگ در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.
محمدی تصریح کرد: تربیت یافتگان بسیج، پرورش یافته و تربیت شده مکتب قرآن هستند و دشمنان نظام اسلامی به خوبی دریافته‌اند که از طریق جنگ سخت و حمله نظامی نمی‌توانند در برابر این نظام ایستادگی کنند و به همین دلیل در سال‌های اخیر از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد میدان شده‌اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: در دوران جنگ نرم باید به صورت عمیق دیدگاه بسیجی در بین آحاد مردم و در سطوح مختلف تبیین شود، زیرا جنگ نرم بسیار پیچیده است و برای مقابله با این تهاجم، باید بصیرت و شناخت کافی داشته باشیم
وی ادامه داد: اصلی‌ترین بخش بسیج را مردم تشکیل می‌دهند، که نقشی حیاتی در تأمین سلامت و موفقیت کشور بر عهده دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر اذعان داشت: قدرت مردم در پرتو تدبیر آن پیر فرزانه و پیوند الهی آنان با یکدیگر نه تنها کشور را از رنج‌های جنگ نجات داد، بلکه بعد از جنگ نیز بسیج با رهبری مقام معظم رهبری و تدابیر حکیمانه ایشان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محکم‌ترین نهادهای کشور مطرح است.
در این همایش از 40 بسیجی پیشکسوت و فعال شهرستان پلدختر با اهدای هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول