اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات آبادان خبر داد:

برگزاری همایش ولایت و بصیرت در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان از برگزاری همایش "ولایت و بصیرت" در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش ولایت و بصیرت در آبادان
حجت‌الاسلام  سیدموسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان به‌مناسبت فرا رسیدن هفته ارزشمند بسیج اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حرکتی فرهنگی بودیم که به واقع در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی‌ و در مسیر تشکیل ارگان‌ها و هسته‌های انقلابی نظیر سپاه، کمیته‌های انقلاب و ... بودیم که نقش مردم در این حرکت و تلاش چشمگیر و مؤثر بود.
وی افزود: در این راستا به‌منظور کسب آمادگی در مقابله با دشمنان انقلاب آموزش‌های رزم نظامی را دیده و طبیعتاً حرکتی به نام بسیج در پایگاه‌ها و مساجد به وجود می‌آید که آموزش‌هایی هم داده شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان تصریح کرد: با تصرف جاسوسخانه آمریکا که با اشغال این لانه فساد توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام شیطان بزرگ برای نجات خود از وضعیت موجود به توطئه‌هایی علیه جمهوری اسلامی دست زد‌، از جمله حمله نظامی به طبس، غافل از اینکه شن‌ها مامور الهی شده و این توطئه را خنثی کردند یا مثلاً حصر اقتصادی که این توطئه هم خود عاملی شد برای حرکت هرچه بیشتر مردم درراستای خودکفایی جمهوری اسلامی ایران، ترور شخصیت‌های اسلامی، مردم به فرمان امام راحل(ره) "بسیج" را تشکیل دادند.
وی اضافه کرد: در این فرمان حرکت‌هایی را که به نام "بسیج" در جامعه مطرح بود تسریع و انسجام بخشید و از آن تاریخ بود که از آن پس مسئولان به این فکر افتادند که سازمانی به نیروهای موجود در جامعه بدهند و در پی فرمان امام امت، زن و مرد، پیر و جوان از نوجوان 12 ساله تا پیر 70 ساله عاشقانه فرمان رهبرشان را لبیک گفتند.
مدنی در ادامه با توجه به اهمیت این هفته گفت: در این راستا با همکاری حوزه علمیه آبادان و امام جمعه آبادان اقدام به برگزاری همایش علمی ـ فرهنگی "ولایت و بصیرت" در سوم آذرماه جاری خواهیم کرد.
وی افزود: همچنین این همایش با حضور آیت‌الله "محسن حیدری"‌ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در تالار معلم این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در پایان گفت: بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و بسیجی را می‌توان در هر قشری از اجتماع جستجو کرد و یافت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول