اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری:

ادامه راه شهدا با بصیرت و معرفت امکان پذیر است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با اشاره به اهمیت بصیرت در جامعه گفت: ادامه راه شهدا با بصیرت و معرفت امکان پذیر می‌شود.

ادامه راه شهدا با بصیرت و معرفت امکان پذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعداز ظهر چهارشنبه حسین نصراله در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فرزند شهید و ایثارگر منطقه کهریزک ضمن تبریک هفته بسیج به فرمانده کل قوا و همه دریادلان بسیجی گفت: فرهنگ بسیج و بسیجی، فرهنگ ایثار و فداکاری است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری افزود: بی تردید، تبدیل نهال انقلاب اسلامی به درختی سترگ و تنومند و عبور با عزت، اقتدار و سلامت از انبوه دسایس و توطئه‌ها اعم از سخت و نرم، حفظ و صیانت از آرمان‌های حضرت امام (ره) و دستاوردهای ارزشمند انقلاب مرهون و مدیون تلاش مجدانه و خستگی ناپذیر مردان و زنان بسیجی خداجو و وارسته‌ای است که در راستای عهد و میثاقی که عاشقانه با خدای خود بسته‌اند، محکم و استوار ایستاده و ذره‌ای از آن اهداف متعالی، عقب نشینی نکردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: کسب موفقیت‌های پی در پی در عرصه‌های علم و فناوری، آبادانی و عمران و موقعیت ممتاز و برجسته امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان در سایه تلاش‌های خستگی ناپذیر بسیج است.
نصراله تاکید کرد: بسیج نماد پایداری و رمز جاوید مبارزه با استکبار است، نام بسیج با نام بلند همتانی رقم خورده است که به دور از وسوسه‌های زندگی و بی اعتنا به زخارف دنیوی در سایه ایمان و اخلاص جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با اشاره به جایگاه شهدا گفت: آرامش و افتخار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری رشید مردانی است که در طول سال های دفاع مقدس از این مرز و بوم حراست کردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و جانبازان به عنوان اقشاری که با صبر و آرامش خود امنیت را برای مردم رقم زدند از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردارند بنابراین جمعیتی ارزشمندتر از آنان در جامعه وجود ندارد. 
نصراله تاکید کرد: اگر حماسه‌های شهدا و جانبازان نبود امروز کشور دچار آسیب جدی می‌شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری تصریح کرد: ارزش شهید و شهادت با ارزش خواند و از فرزندان شهدا و ایثارگران خواست با تلاش و جدیت راه شهدا که همان داشتن معرفت و بصیرت است ادامه دهند و با همت خود در تحصیل علم و دانش کوشا باشند.
ابوطالب حیدر زاده، مدیر آموزش و پرورش کهریزک نیز در ادامه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز بسیج و حضور فرزندان معزز شهدا و ایثارگران در جلسه، شهدا و ایثارگران را مایه عزت و غرور هر ایرانی دانست و توجه و احترام به خانواده آنان را وظیفه همگان برشمرد.
این گزارش حاکی است، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم تجلیل و تقدیر از دانش آموزان فرزند شهید و ایثارگران در منطقه کهریزک با حضور حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، مدیر آموزش و پرورش کهریزک و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان ری برگزار و طی آن از فرزندان شهدا و ایثارگران مشغول به تحصیل در منطقه کهریزک تجلیل شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول