اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

زندگی در زیر لوای ولایت نیازمند بصیرت و صبر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خورزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فردی که بخواهد در زیر لوای ولایت زندگی کرده و از برکات آن بهره ببرد باید آراسته به صفات عالی بصیرت و صبر شود.

زندگی در زیر لوای ولایت نیازمند بصیرت و صبر است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله محسن حیدری‌الکثیری عصر امروز در همایش سران و بزرگان عشایر عرب در خرمشهر اظهار داشت: برای دستیابی به مقام رفیع در زیر لوای ولایت باید از صفات بصیرت و صبر برخوردار باشیم.
وی در خصوص ویژگی‌های بصیرت گفت: بصیرت یعنی ایمان و اعتقاد به ایدئولوژی‌های نظام که می‌توانند فرد را به سوی اهداف مقدس رهنمون کنند و کسی که آراسته به بصیرت نباشد نمی‌تواند به آن اهداف مقدس دست یابد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان صفت دوم را صبر خواند و تصریح کرد: صبر یعنی مقاومت و ایستادگی با اطمینان و ایمان و مردم ما مردم صبوری هستند که با وجود مواجه شدن با مشکلات و مصائب در مقابل دشمنان مقاومت کردند اما کسانی که صبر ندارند در مقابل دشمنان تسلیم شده و به قهقرا می‌روند.
حیدری با اشاره به اینکه امت ایران امتی اسلامی است که در مسیر ولایت ائمه و معصومین حرکت می‌کند خاطرنشان کرد: ما به زندگی در زیر لوای ولایت فقیه افتخار می‌کنیم زیرا این ولایت شاخه‌ای از ولایت امیرالمومنین و سیدالشهداست.
وی اظهار داشت: ولی فقیه همان حضرت حجت(عج) است و فقها حججی هستند که امام عصر (عج) آنان را به عنوان حجت خود معرفی کرده‌است و این امر نه تنها برای ما معتقدین به اهل بیت قابل شناسایی است بلکه بسیاری از نویسندگان و متفکران عرب در جهان نیز به مسأله ولایت در آثار خود پرداخته‌اند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که ولایت فقیه استمرار ولایت امیرالمومنین است که با انفجار در زمان انقلاب امام خمینی(ره) نور آن همه دنیا را فراگرفته‌است گفت: آثار و ثمرات این انقلاب هم‌اکنون در سراسر دنیا در کشورهای اسلامی متجلی شده‌است که برضد دیکتاتورها و استبدادگران به پاخاسته‌اند.
حیدری پیروزی انقلاب مصر را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانسته و گفت: امروز در حدود یک‌هزار و 400 شهر در سراسر جهان برضد سرمایه‌گذاری و استبداد قیام کرده‌اند و همگی اینها توفیق ایستادن در کنار ولایت و به ویژه ولایت فقیه است.
وی با اشاره به نقش مهم عشایر خوزستان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: عشایر استان خوزستان صحنه‌های افتخارانگیز و ایثارگری‌های زیادی را از خود نشان داده‌اند و رمز افتخار ما در تاریخ هستند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در پایان با بیان این نکته که ایستادگی‌های ملت ایران همه به برکت تعالیم سیدالشهدا(ع) است گفت: موفقیت عظیمی که امروز ملت مقاوم و مظلوم فلسطین کسب کرده‌اند جز با پیروی از تعلیمات امام حسین(ع) و ولایت فقیه امکان‌پذیر نبوده‌است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول