اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد حوزه و دانشگاه:

ولایتمداری عامل گذر از ورطه‌های حساس و خطرناک است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: ولایتمداری می‌تواند ایران اسلامی را از گذرگاه‌های حساس و خطرناک به سلامتی عبور دهد.

ولایتمداری عامل گذر از ورطه‌های حساس و خطرناک است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام علی حسینی دانشور پیش از ظهر امروز در یادواره 14شهید گرانقدر روستای رزینی از توابع بخش خزل نهاوند اظهار کرد: ایران اسلامی هر چه دارد به برکت خون پاک شهیدان است بنابراین مهمترین خواسته شهدا و دلسوزان انقلاب حفظ دستاوردهای نظام اسلامی است.
وی گفت: دستیابی به مهمترین آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی همراه با دشمن‌شناسی و ظلم‌ستیزی به برکت خون شهدا محقق می‌شود.
این استاد حوزه و دانشگاه ایران اسلامی را به واسطه وجود حس شهادت‌طلبی و ایثارگری جزء کشورهای ابرقدرت جهان خواند و ادامه داد: بعد از گذشت 32 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با وجود تهدید‌ات و تحریم‌های خصمانه توانسته‌ایم با اقتدار روی پای خود بایستیم که همه اینها نشأت گرفته از نعمت ولایت، آرمانخواهی و از خودگذشتگی است.
وی گفت: اتحاد بین مردم و مسئولان یکی دیگر از عوامل پیشرفت و ترقی هر کشور است که این مهم در ایران اسلامی مشاهده می‌شود.
دانشور به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و عربی اشاره کرد و ادامه داد: امروز ایران اسلامی پرچمدار این حرکت هوشمندانه است.
وی با اشاره به هفته بسیج به اراده قدرت این نیروی عظیم‌الشأن اشاره کرد و بیان داشت: قدرت بسیج در ایران اسلامی گسترده‌ترین قدرت است که توانسته با سلاح علم و ایمان در کشور به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابد.
این استاد حوزه و دانشگاه شهدا را بالاترین بسیجی خواند که توانسته‌اند با قدرت ایمان و مجاهدت فی سبیل‌الله از همه هستی خویش بگذرند تا ایران اسلامی آباد، آزاد و مقتدر بماند.
دانشور در پایان سخنانش هوشیاری در موقعیت کنونی را امری بسیار حساس و اثربخش دانست و گفت: ولایتمداری و پیروی راستین از ولی فقیه می‌تواند ایران اسلامی را از گذرگاه‌های حساس و خطرناک به سلامتی و سعادت عبور دهد که تاکنون نیز این چنین بوده است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول