اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان زنجان:

بسیج با فرهنگ ولایتمداری شناخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان زنجان گفت: بسیج با فرهنگ ولایتمداری در جامعه بین‌الملل شناخته می‌شود.

بسیج با فرهنگ ولایتمداری شناخته می‌شود
 حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بسیج مفهوم و مصداق کاتالیزور برای دفاع از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی افزود: بسیج پس از دوران تبدیل حکومت شاهنشاهی به حکومتی اسلامی حضوری کارآمد و تاثیر گذار در جامعه دارد و  در همه عرصه‌های نظام بدون وابستگی به گروهی خاص خدمات شایسته‌ای را به جامعه ارائه کرده است.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان تصریح کرد: در عرصه دفاع مقدس بسیج با حضور در بخش‌های مختلف جنگ نقش بی‌بدیلی در راستای صیانت از نظام ایفا کرده است.
وی حضور فعال بسیج در عرصه‌های سازندگی‌، علم و پیشرفت جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: بسیج کاتالیزور رسیدن به جامعه اسلامی است.
عبادتی با اشاره به اینکه مجموعه بسیج در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش‌های زیادی کرده است، یادآور شد: این مجموعه در رسیدن به اهداف خود و اعتلای اهداف اسلامی نیازمند تشکیلات و سازمان نبوده و با فرهنگ غنی خود به خوبی در ارکان مختلف جامعه رسوخ یافته و فعالیت‌های جامعه را رصد و پیگیری می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیج در راستای تبعیت از ولایت‌فقیه شکل گرفته است، یادآور شد: بسیج با ولایت در جامعه شناخته می‌شود و با ولایت سرچشمه گرفته و می‌خروشد.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان بیان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های انقلاب نقش ویژه‌ای داشته و در سایه توجه ولایت فقیه رشد یافته و به درخت تنومندی تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه بسیجی تنها داشتن کارت بسیج قابل شناسایی نیست، خاطرنشان کرد: هر کس که منش و رفتار بسیجی را در جامعه پیاده کند بسیجی است و بسیجی می‌ماند.
عبادتی با بیان اینکه مردم توجه خاصی به این قشر تاثیر‌گذار در جامعه دارند، یادآور شد: مردمی بودن بسیج وجه خاصی به این قشر تاثیر‌گذار در جامعه داده است.
وی با اشاره به اینکه بسیج با فرهنگ ولایتمداری شناخته می‌شود، تصریح کرد: اگر بسیج این کارکرد مهم را در جامعه از دست بدهد هویت خود را فنا شده می‌یابد.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان با فرمان ولایت‌فقیه شکل گرفته و در عرصه‌های مختلف نیز با فرمان ولایت در صحنه حضور داشته و وجود را  فدای ولایت‌فقیه می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول