اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار فیروزکوه:

ولایت‏مداری از ویژگی‏های دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه ولایت‏مداری و اطاعت از امام راحل به عنوان فرمانده کل قوا را از دیگر ویژگی‏های منحصر به فرد دفاع مقدس عنوان کرد.

ولایت‏مداری از ویژگی‏های دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس شرق استان تهران که در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مقدس هشت ساله علیه دنیای کفر از ابعاد مختلف قابل بررسی است که یکی از مهم‏ترین آنها توجه به ویژگی‏های جنگ است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به بازنده بودن ایران در جنگ جهانی اول و تحقیر شدن و جولانگاه دشمنان قرار گرفتن در جنگ جهانی دوم، گفت: دفاع مقدس تنها جنگی بود که در آن پیروز واقعی لقب گرفتیم و حتی یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی تصرف نشد.
افشارنادری ادامه داد: دفاع ما به معنای واقعی کلمه مقدس بود چرا که در آن مناطق مسکونی دشمن را به آتش نکشیدیم، از بمب‏های شیمیایی استفاده نکردیم، اسرا را شکنجه نکردیم، ارزش‏های انسانی و اسلامی را فدای پیروزی نساختیم و رمز پیروزی ما در این جنگ اخلاص، ایثار و فداکاری بود.
وی ولایت‏مداری و اطاعت از امام راحل به عنوان فرمانده کل قوا را از دیگر ویژگی‏های منحصر به فرد دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم این میراث بزرگ و برگ زرین تاریخ معاصر را حفظ و به نسل‏های آینده منتقل سازیم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه آحاد جامعه، اقشار مختلف، نهادها و رسانه‏ها را در ترویج این فرهنگ دخیل دانست.
افشارنادری تاکید کرد: در این راستا برگزاری یادواره‏های شهدا، اردوهای راهیان نور و جشنواره‏های شعر دفاع مقدس باید هر چه بیشتر تقویت شود.
وی رسالت شعرا و هنرمندان را در این راستا بسیار مهم توصیف کرد و با بیان کلامی از مقام معظم رهبری که "شعر ثروت و سرمایه ارزشمند کشور است"، خاطرنشان کرد: شعرای ما باید تلاش کنند تا از دل خاطرات نبردهای رزمندگان، ایثار و فداکاری‏های آنها شعر ساخته و آن را از طریق جوهره فکری خود بسط داده و منتشر سازند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین پرداختن به نیازمندی‏های روز از جمله بسط و ترویج ارزش‏های دفاع مقدس و حماسه‏های رزمندگان و تقویت و تبیین آرمان‏های انقلاب و اسلام را بسیار مهم عنوان کرد.
افشارنادری تصریح کرد: به خاطر هجمه بزرگ امروز مکاتب مادی به مکاتب الهی و اسلامی، همه ما مکلف به حفظ دستاوردها و ایفای رسالت خود در این عرصه هستیم.
وی افزود: مکتب اسلام، وجود رهبری، داشتن اقتدار، امنیت و آحاد مردم همیشه در صحنه از ظرفیت‏هایی است که با استفاده از آنها می‏توان به پاسداری از ارزش‏های اسلام، انقلاب و دفاع مقدس پرداخت.
فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین از برگزارکنندگان این جشنواره به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تقدیر کرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول