اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه عنبرآباد:

نخستین مبانی فرهنگ و تفکر بسیجی ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: نخستین مبانی فرهنگ و تفکر بسیجی ولایتمداری است، در اندیشه بسیجی بین عصر ولایت‌فقیه با عصر امامت و نبوت پیوستگی وجود دارد.

نخستین مبانی فرهنگ و تفکر بسیجی ولایتمداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنبرآباد با اشاره به جنگ‌های روانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در هفته گذشته غرب و آمریکا اوج جنگ روانی و تهدیدات به حمله نظامی علیه ایران اسلامی را به راه انداختند.
وی بیان داشت: اما این تهدیدهای نظامی و اقتصادی به اتحاد ملت ایران افزوده است، زیرا ایرانی‌ها به این برنامه به عنوان غرور ملی خود نگاه می‌کنند.
افشارمنش با اشاره به آغاز هفته بسیج ابراز داشت: نخستین مبانی فرهنگ و تفکر بسیجی ولایتمداری است، یعنی در اندیشه بسیجی بین عصر ولایت‌فقیه با عصر امامت و نبوت یک پیوستگی وجود دارد.
وی افزود: بسیجیان واقعی کسانی هستند که ولی‌فقیه را در همه مسائل فصل‌الخطاب بدانند و اصلی‌ترین محور تفکر بسیجی را خدامحوری برشمرند.
افشارمنش مبانی فرهنگ و تفکر بسیجی را حق‌گرایی، تکلیف‌گرایی، بصیرت، دشمن‌شناسی، حضور به موقع، پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب، نظم و وجدان کاری عنوان و تصریح کرد: معیار سنجش خواص تبعیت از ولایت‌فقیه است.
خطیب جمعه عنبرآباد همچنین با اشاره به حادثه جانگداز شهدای جهاد خودکفایی سپاه پاسداران گفت: علمدار این کاروان سردار حسن تهرانی‌مقدم بود که پس از سال‌ها مجاهدت و جانبازی در دوران دفاع مقدس و سپس دوران پس از جنگ افتخار بنیانگذاری یگان موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به نام خود به جای گذاشت.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه عنبرآباد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های پیامبر (ص) بعد از خودشان، سوء‌تدبیر امت اسلامی بود.
افشارمنش بیان داشت: اگر تدبیر برنامه‌ریزی و آینده‌نگری نباشد، بسیاری از گرفتاری‌ها در زندگی انسان به وجود می‌آید، مهم این نیست که به چه میزان امکانات در اختیار انسان باشد، بلکه هنر این است که بتوان از امکانات موجود حداکثر استفاده را برد.
انتهای پیم/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول