اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمی:

منزلت بسیج در ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان گرمی گفت: منزلت حقیقی بسیج در ولایتمداری است.

منزلت بسیج در ولایتمداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله بدری عصر امروز در گردهمایی بسیجیان نواحی، مناطق و پایگاه‌های گرمی اظهار داشت: مکتب بسیج امروز به مکتب همیشه زنده و بالنده در دفاع از ارزش‌های اسلام و قرآن تبدیل شده است به طوری که خصم زبون از آن هراس دارد و دوستداران نظام آن را نقطه حمایت و وفاداری از حرکت‌های رو به جلو می‌دانند.
وی با اعلام این‌که بسیج نیروی مخلص و از جان گذشته است، تصریح کرد: در سه دهه گذشته بسیجیان ما در کنار سایر نیروهای مسلح در صحنه‌ها و برهه‌های مختلف این حقیقت روشن را به اثبات رسانده‌اند که هیچ حیله و نیرنگی نمی‌تواند ابهت و عظمت بسیج را در مأموریت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بشکند.
بدری خطاب به برخی از نااهلان و دشمنان سرسخت نظام اسلامی خاطر نشان کرد: آنهایی که در سه دهه گذشته بسیج و عظمت آن را نشناختند باید بدانند که کوچک‌ترین تعرض و تهدید آنها علیه نظام اسلامی با سخت‌ترین پاسخ از سوی بسیجیان همیشه آماده روبه‌رو می‌باشند و چون رعد و برق و صاعقه درخشان بر سر دشمنان فرود می‌آیند.
این مسئول اضافه کرد: دشمن امروز با تکنیک‌ها و تاکتیک‌های متفاوت انقلاب اسلامی را هر از چند گاهی مورد تهدید لفظی قرار می‌دهد در حالی که هیچ وقت نتوانسته است به خاطر قدرت بسیج و نیروهای مسلح کوچک‌ترین خیره‌سری را انجام دهد.
وی در ادامه سخنان خود اخلاص و شهادت‌طلبی بسیجیان را نقطه ترس و واهمه دشمنان از این نیروی مخلص اعلام کرد و بر تداوم ایمان و وفاداری آنها به نظام اسلامی و ارزش‌های آن تاکید کرد.
به گزارش فارس، فرمانده سپاه گرمی همچنین با تجلیل از گروه‌های برتر بسیجی و پایگاه‌های فعال مقاومت اصلی‌ترین سنگر فعالیت و تلاش بسیج را بعد از حاضر شدن در صحنه نبرد با دشمن میدان کارزار اقتصادی برای شکستن تحریم‌ها و تهدیدهای جنگ نرم دشمنان اعلام کرد.
وی همچنین یاد و خاطره شهدای بسیجی منطقه را گرامی داشت و از برگزاری صبحگاه مشترک، شب شعر و خاطره، اعزام اکیپ بهداری سپاه و بسیج به مناطق محروم، یادواره شهدا، همایش شکوه پایدار بسیج و مانور پدافند غیرعامل در این هفته مبارک خبر داد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول