اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قزوین:

ولایتمداری محور اصلی بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه قزوین گفت: ولایتمداری محور اصلی بسیج بوده و هست.

ولایتمداری محور اصلی بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و بسیجیان شهرستان قزوین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان کرد: در آغاز هفته بسیج هستیم، امسال هفته بسیج را با شعار ولایت‌مداری و بیداری اسلامی در مجموعه سپاه استان و شهرستان قزوین برنامه‌ریزی کردیم.
وی ادامه داد: در آستانه ماه محرم هستیم؛ ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه ایستادگی و مقاومت، ماهی که یادآور فداکاری اهل بیت و ایستادگی اهل بیت در برابر ظلم و بی‌عدالتی است و رویکرد بسیج در برنامه‌های بسیج سال جاری امربه معروف و نهی از منکر است.
فرمانده سپاه ناحیه قزوین اضافه کرد: شکر خدا بعد از گذشت 32 سال از تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، شاهد طنین‌انداز شدن تفکر امام راحل (ره) در دنیا هستیم.
وی افزود: امروز در همه قاره‌های آسیا، آمریکا، آفریقا و اروپا شاهد جریان بیداری هستیم که سقوط دیکتاتورها را در پی دارد.
طاهرخانی عنوان کرد: طی یک سال گذشته شاهد سقوط سه دیکتاتور بودیم؛ بن‌علی در تونس، قذافی در لیبی و حسنی مبارک در مصر سقوط کردند و شکر خدا شاهد گسترش بیداری اسلامی در جهان هستیم که در قریب به اتفاق این جنبش‌ها جنبه‌های بیداری اسلامی و دینی مشهود است.
وی افزود: شکر خدا مردم برای مقابله با دیکتاتورها در مساجد حضور دارند و نماز جماعت برپا می‌کنند و همه این حرکت‌ها نشان می‌دهد که این بیداری اسلامی نشأت گرفته از تفکر امام (ره) است که ما آن را تفکر بسیجی می‌دانیم.
فرمانده سپاه ناحیه قزوین اظهار کرد: برای برگزاری با شکوه هفته بسیج، سپاه برنامه‌های خوبی را تدارک دیده، حتی برنامه‌ها با برگزاری جلسات کارشناسی است.
وی یادآور شد: ما برنامه‌های هفته بسیج را در استان قزوین با برگزاری جشن ولایت در شب عید غدیر آغاز کردیم و در ادامه برنامه بزرگداشت آزادی سوسنگرد را داشتیم و طی هفته بسیج نیز حدود 100 برنامه تدارک دیده شده که آن را برگزار خواهیم کرد‌.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول