اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز خانواده؛

پیشکسوتان و بازنشستگان اردبیل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با 25 ذی‌الحجه و روز خانواده 22 نفر از پیشکسوتان و بازنشستگان استان اردبیل تجلیل شدند.

پیشکسوتان و بازنشستگان اردبیل تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد معاون توسعه مدیریت و سرمایه استانداری اردبیل اظهار داشت: طبق آخرین آمار که از سوی تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی استان اعلام شده است در حال حاضر کل بازنشستگان استان غیر از نیروهای مسلح 32 هزار و 500 نفر است.
یعثوب نژادمحمد بیان داشت: از این رقم 18 هزار و 700 نفر بازنشسته تامین اجتماعی و 13 هزار و 700 نفر بازنشسته صندوق بازنشستگی استان اردبیل هستند.
وی تصریح کرد: از سال گذشته تا امروز تعداد بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی و موسسات عمومی دولتی و غیر‌دولتی 627 نفر بوده که 357 نفر صندوق بازنشستگی کشوری و 275 نفر نیز بازنشسته تامین اجتماعی هستند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه استانداری اردبیل یادآور شد: این بازنشستگان با توجه به ساختار اداری و جدید‌التاسیس بودن استان اردبیل در شکل‌گیری این ساختار در استان نقش داشته‌اند و امروز به کسوت ممتاز بازنشستگی نائل شده‌اند.
نژادمحمد تقدیر و تجلیل از این افراد را وظیفه همگانی اعلام کرد و افزود: تجلیل از بازنشستگان سنت بسیار خوبی است و این زمینه در استان فراهم شد تا هر سال تجدید دیداری با بازنشستگان و همکاران گذشته داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم یکی از بازنشستگان به نمایندگی از پیشکسوتان حاضر در مراسم در سخنانی خواستار عملی شدن احداث خانه مهر در سطح استان شد.
یحیی ضیایی از کارمندان پیشکسوت ثبت احوال استان اردبیل گفت: در سفر هیئت دولت به استان اردبیل قول ساخت این خانه داده شد اما تا کنون هیچ اقدامی از سوی شورای شهر اردبیل و شهرداری در راستای تامین زمین برای احداث خانه مهر صورت نگرفته است.
وی اضافه کرد: علیرغم پیگیری‌های لازم هیچ نتیجه‌ای عاید ما نشده، که امیدواریم با مساعدت و دستورات استاندار این خانه در استان اردبیل نیز احداث شده و بازنشستگان بتوانند با گردهم آمدن در این خانه با یکدیگر ارتباط داشته باشند.
ضیایی همچنین خواستار تحقق بیمه طلایی در مورد بازنشستگان شد و افزود: این بیمه تنها شامل بازنشستگان آموزش و پرورش  شده و سایر بازنشستگان از این نعمت محرومند که انتظار می‌رود با تلاش بیشتر فضایی فراهم شود که این بیمه شامل حال سایر بازنشستگان نیز بشود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم 22 نفر از پیشکسوتان و بازنشستگان استان اردبیل با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول