اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج؛

دانش‌آموزان طرح "آیه‌های تمدن" خراسان جنوبی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از دانش‌آموزان طرح آیه‌های تمدن و دانش‌آموزان حائز رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری سال‌ جاری برگزار شد.

دانش‌آموزان طرح "آیه‌های تمدن" خراسان جنوبی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه‌ در  آیین تجلیل از دانش‌آموزان طرح آیه‌های تمدن و دانش‌آموزان حائز رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری، اظهار داشت: انقلاب اسلامی روح امید به ناامیدان و مستضعفان جهان داده است.
سیدسعیدرضا احمدی‌زاده ادامه داد: این انقلاب ریشه در توحید دارد و از دل توده‌های مردم با رهبری انسانی ساده‌زیست و متوکل به خدا به سرانجام رسیده است.
رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تهدیدات نظامی دشمنان دیگر هیچ ارزشی ندارد، تصریح کرد: دشمنان از جنگ‌ نرم که تفکرات و افکار را عوض می‌کند، استفاده کرده‌اند.
وی ادامه داد: با رشد 250 درصدی دانش هسته‌ای، ایرانیان در اوج قله‌های علمی قرار گرفته‌اند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز در غرب با وجود همه پیشرفت‌ها کودک آزاری، تجاوز و فروپاشی خانواده‌ها بسیار است.
احمدزاده خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با الگو گرفتن از مکتب عاشورا و انتظار از جامعه اسلامی می‌توانند جامعه را به سمت و سوی خود بکشند.
وی براندازی ولایت فقیه را از دیگر اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: این در حالی است که اهداف بسیج بر اساس نظام و رهبری شکل گرفته و نباید اجازه دهد دشمن خدشه‌ای به این نقطه قوت ایران وارد کند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف و نقش بسیج در این پیروزی‌ها، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل دارا بودن ریشه توحیدی و اسلامی از اهمیت ویژه‌ای نزد مردم برخوردار است.
احمدی‌زاده رسیدن به آرمان های عدالت خواهی، انقلاب، استکبار ستیزی، ظلم‌ستیزی و نهادینه کردن اصول اسلام را از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: همواره پیشرفت معنوی مردم در برنامه‌ریزی‌های دولت و نظام تعریف شده است.
در پایان این مراسم از 25 دانش‌آموز رتبه زیر 1000 کنکور سراسری و 10 جهادگر عرصه علم و فناوری تجلیل شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول