اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دماوند:

بصیرت‏افزایی و دشمن‏شناسی دو اصل ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، دو اصل بصیر‏ت‏افزایی و دشمن‏شناسی را از ضروریات امروز امت اسلامی خواند.

بصیرت‏افزایی و دشمن‏شناسی دو اصل ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، داوود طایفه‏خانی صبح امروز در نشستی خبری که با حضور اصحاب رسانه‏های گروهی شرق استان تهران که در فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه دماوند برگزار شد، اظهار داشت: مدیران و مردم کشور باید با هوشیاری، اهداف دشمنان داخلی و خارجی را شناسایی کرده و در مقابل آن ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: رمز پایداری انقلاب اسلامی ایران در سه دهه گذشته، هوشیاری امت سلحشور و رهبری داهیانه پیشوایان الهی و دینی همچون امام راحل عظیم‏الشان (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.
طایفه‏خانی تصریح کرد: مردم نیز در مقاطع حساس تاریخی با اطاعت از منویات مقام عظمای ولایت همواره دسیسه‏های استکبار جهانی و جهان سلطه را خنثی‏سازی کرده‏اند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند با اشاره به تحولات اخیر جهان خاطرنشان کرد: امروز تحولات جاری در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و حتی قلب جهان غرب برگرفته از انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: از این رو، هفته بسیج و ایامی از این دست را می‏توان به عنوان فرصتی مغتنم برای نیل به اهداف والای ملل اسلام‏خواه و آزادی‏طلب جهان دانست.
طایفه‏خانی، دشمن را موجودی گرفتار در منجلاب نابودی خواند و افزود: امروز استکبار جهانی در منجلاب مشکلات بی‏شمار ناشی از نظام سرمایه‏داری گرفتار آمده است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند ادامه داد: رفتارهای اخیر این استعمارگران شامل طرح سناریوی دروغین ترور سفیر عربستان در واشنگتن، پروژه نخ‏نمای قصد ایران برای دست‏یابی به سلاح هسته‏ای و ادعای تبلیغاتی مبنی بر عدم رعایت حقوق بشر در ایران همگی به علت فرار از باتلاق بحران‏های مضمحل‏کننده داخلی و خارجی طرح شده است.
وی با اشاره به سخنان برخی رهبران کشورهای غربی مبنی بر حمله نظامی به ایران گفت: امت ایران در هشت سال دفاع مقدس توان والای خود در دفاع از کشور را به جهانیان اثبات کرده است.
طایفه‏خانی ادامه داد: در جنگ تحمیلی، ارتش رژیم تا دندان مسلح بعث از سوی جنایتکاران جهانی به برترین جنگ‏افزارهای نظامی تجهیز شده بود.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند افزود: این تقویت قوای نظامی رژیم بعث در حالی صورت می‏گرفت که ایران از داشتن ارتشی کلاسیک و منسجم بی‏بهره بود.
وی تصریح کرد: همگان شاهد بودند که این عدم توازن فاحش در قوای نظامی که بر روی کاغذ شکست حتمی ایران را ترسیم می‏کرد، چگونه با رهبری داهیانه امام راحل عظیم‏الشان (ره) و ایثارگری‏های غیورمردان و شیرزنان این مرز و بوم اسلامی به پیروزی انجامید.
طایفه‏خانی ادامه داد: ایران امروز در سایه عنایات باری تعالی، رهبری مقام عظمای ولایت، اطاعات مردم از ولی فقیه و توان تسلیحاتی به‏روز، آماده مقابله با هرگونه دیوانگی احتمالی دشمنان انقلاب است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند ادامه داد: هرچند دشمنان همیشه شکست خورده انقلاب خود به خوبی از توان نظامی و معنوی کشور در مقابله با خصومت‏های داخلی و خارجی باخبر و وحشت‏زده هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول