اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

بصیرت و هوشیاری رمز سعادت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: بصیرت و هوشیاری رمز سعادت است که اگر چه این مهم در صدر اسلام اتفاق نیفتاد اما در جریان انقلاب اسلامی و تشکیل و حضور بسیج مردمی در دفاع از این انقلاب و ولایت محقق شد.

بصیرت و هوشیاری رمز سعادت انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، حجت‌الاسلام عیسی راستگو بعد از ظهر امروز در همایش بسیج، بصیرت و ولایت که به مناسبت آغاز هفته بسیج با حضور فرماندار تنگستان، بخشدار مرکزی تنگستان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن همایش‌های هلال احمر شهرستان تنگستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از نهادهای مقدس انقلابی است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد و توانسته نقش اساسی در جامعه ایفا کند.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بسیجی بودن را از افتخارات خود می‌دانست، افزود: همه مسئولان و مدیران باید با روحیه بسیجی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنند.
راستگو در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن سالروز واقعه تاریخی مباهله بیان کرد: در این واقعه مهم جمعی از مسیحیان نجران پی به پیامبر بودن حضرت محمد(ص) بردند و با اعتراف به این حقیقت حاضر به انجام مباهله با پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت گرامی آن حضرت نشدند.
وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام در جریان مباهله جمعی از پاک‌ترین یاران خود را به میعادگاه برد که شیعه و اهل سنت بر آن صحه گذاشته‌اند.
امام جمعه اهرم همچنین به تبیین واقعه غدیر و چگونگی انحراف مسلمین از فرمان الهی پیامبر مبنی بر جانشینی امام علی (ع) پس از وی پرداخت و گفت: امیرالمؤمنین علی (ع) در حالی که بیش از 120 هزار نفر در حج الوداع شاهد ولایت و سرپرستی امت اسلامی بودند و با امام علی(ع) بیعت کردند، پس از وفات پیامبر، به این بیعت پشت کردند.
وی با بیان اینکه منابع اهل سنت نیز ولایت حضرت علی (ع) را اثبات می‌کند، افزود: انکار ولایت آن حضرت در صدر اسلام با فریبکاری برخی از خواص و بی‌بصیرتی اکثریت مردم خیانتی آشکار به دین مبین اسلام بود که تا به امروز آثار آن وجود دارد.
راستگو اضافه کرد: بصیرت و هوشیاری رمز سعادت است که اگر چه این مهم در صدر اسلام اتفاق نیفتاد، اما در جریان انقلاب اسلامی و تشکیل و حضور بسیج مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت محقق شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان نیز در این همایش گفت: فرهنگ بسیج همواره در اصول راهبردی کشور پس از انقلاب نقشی اساسی داشته و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته است.
سید اسماعیل جعفری افزود: دولت‌مردان و مسئولان نیز با الگوگیری از این فرهنگ بسیجی همواره برای خدمت به مردم و تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول