اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی:

ارج نهادن بازنشستگان بر جوانان اثر مثبت می‌گذارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل زندان‌های خراسان شمالی گفت: ارج نهادن به بازنشستگان در جامعه، بر نسل جوان نیز اثر مثبت می‌گذارد.

ارج نهادن بازنشستگان بر جوانان اثر مثبت می‌گذارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان شمالی، محمدعلی بلوکی در آیین تکریم بازنشستگان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و همچنین روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگی به عنوان یک حادثه مهم در چرخه زندگی افراد یاد کرد.
وی افزود: افراد با بازنشسته شدن باید قادر به پذیرفتن این اندیشه شوند که می‌توانند به طور موفق و با سربلندی به عنوان یک فرد کامل، بدون آن که اشتغالی داشته باشند، به زندگی ادامه دهند.
بلوکی هرگونه خدمت به بازنشستگان را حرمت گزاری به قشر فرهیخته جامعه دانست و اظهار داشت: پیشکسوتان در هر جامعه ای حکم بزرگان زمان خود را دارند که جامعه و نسل جوان می‌تواند با بهره گیری از فکر، اندیشه و تجربه آنان مسیر واقعی خود را پیدا کنند و این تجربه می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.
مدیر کل زندان‌های خراسان شمالی استقرار نظام زندانبانی اسلامی را مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های افرادی دانست که سال‌های سال در سنگر گمنام اصلاح و تربیت از جان و مال خود مایه گذاشتند و با عشق و علاقه و ایثار رسالت خطیر اصلاح و تربیت مددجویان را بر دوش گرفتند و نیروهای جوان سازمانی امروز باید با تلاش‌ها و مجاهدت‌های خود میراث دارانی شایسته برای گذشتگان باشند.
وی از سالروز تکریم بازنشستگان به عنوان یک بهانه یاد کرد تا با برگزاری چنین جلساتی قدردان زحمات چندین ساله بازنشستگان باشیم.
بلوکی با اشاره به اشتغال نیروهای جوان در سازمان زندان‌ها گفت: معتقدیم ارج نهادن به بازنشستگان در جامعه؛ بر نسل جوان نیز اثر مثبت می‌گذارد و به آنان چنین امیدواری می‌دهد که با بازنشسته شدن، افراد از گردونه فعالیت‌های اجتماعی خارج نمی‌شوند بلکه مرحله دیگری از تلاش، سازندگی و مشارکت اجتماعی را آغاز می‌کنند.
بر پایه این خبر، در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از خدمات کارکنان بازنشسته زندان‌های استان خراسان شمالی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول