اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

شهیدان امدادگر و بازنشستگان ذخایر کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازنشستگان و شهیدان امدادگر ذخایر جاودانه کمیته امداد هستند.

شهیدان امدادگر و بازنشستگان ذخایر کمیته امداد هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی عصر امروز در دیدار با خانواده‌های شهید و بازنشسته کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته خانواده گفت: کمیته امداد افتخار دارد که نیروهای بازنشسته خود را فراموش نمی‌کند و در همه امورات این نهاد از آن‌ها استفاده می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر چه داریم از شهیدان است و این نهاد خود را مدیون خون شهداء می‌داند.
وی کانون خانواده را پایگاه انسان‌سازی دانست و بیان داشت: خانواده‌ای که می‌تواند جوانی را با فرهنگ و روحیه شهادت پرورش دهد بدون شک از بهترین خانواده‌هایی است که مورد تایید قرآن و خدا خواهد بود.
فرهادی استفاده از تجارب بازنشستگان را از سیاست‌های کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد خواند و ادامه داد: امروز خدمت صادقانه به محرومین و تربیت فرزندان صالح از رسالت‌های مهم همه ما بوده که این رسالت ادامه راه شهداء است و ساختن جامعه‌ای معنوی و پیرو سیره معصومین را به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع بازنشستگان و خانواده‌های شهداء امدادگر گفت: خانواده شهداء و بازنشستگان ذخایر این نهاد مقدس هستند که لازم است امدادگران از تجربیات و اندوخته‌های سی ساله همکاران بازنشسته بهره‌مند شوند.
فرهادی یادآور شد: موفقیت‌های کمیته امداد مرهون تلاش، زحمات و خاطرات بازنشستگان و خانواده‌های شهید امدادگر است.
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همواره دغدغه کاهش محرومیت‌ها را با تکیه بر سیاست توانمندسازی خانواده‌ها داشته که در این زمینه به توان و تجربه بازنشستگان نیاز داریم.
دراین دیدار که به نمایندگی از 33 خانواده بازنشسته کمیته امداد به منظور تکریم، دلجویی و ارتباط هر چه بیشتر امدادگران و خانواده‌های آنان انجام گرفت به همه بازنشستگان هدیه و تقدیرنامه به رسم یادبود اهداء شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول