اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

تجربیات بازنشستگان راهگشای بسیاری از مشکلات اداری است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند و گران‌بها نام برد و گفت: استفاده تجربیات ارزشمند آنان راه‌گشای بسیاری از مشکلات اداری است.

تجربیات بازنشستگان راهگشای بسیاری از مشکلات اداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موسی مرادیانی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از بازنشستگان استانداری کردستان در سنندج، اظهار داشت: استانداری کردستان مصمم است از تجربیات کارکنان سال‌های پیشین استانداری که به افتخار بازنشستگی نایل آمده‌اند، استفاده کند.
وی حضور در جمع بازنشستگان را مایه خرسندی دانست و گفت: بازنشستگان عزیز بهترین ساعات و بهترین روزهای زندگی خود را در پشت میز اداری و در راستای خدمت به مردم گذرانده‌اند که این ایثار و فداکاری بسیار ارزشمند و در نزد خداوند متعال دارای پاداش و اجر معنوی است.
مرادیانی رسیدگی به امور مردم در سال‌های آغازین انقلاب و در شرایط سخت جنگ تحمیلی و حضور عوامل ضدانقلاب و گروهک‌ها در جای جای استان را از افتخارات بازنشستگان استان برشمرد و خطاب به آنان، اظهار داشت: اگر مسئولان و مدیران اجرایی استان هم‌اکنون قادر به ارائه خدمت و گره‌گشایی از کار مردم هستند، همگی مرهون مجاهدت شما تلاشگران عرصه خدمت در آن سال‌هاست.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در پایان با بیان اینکه مشکلات و تنگناهای بازنشستگان برای مسئولان قابل درک است، افزود: امیدواریم با سعی و تلاش مسئولان استان و بکارگیری تمامی امکانات موجود بتوانیم خدماتی در حد جایگاه و منزلت بازنشستگان به این عزیزان ارائه دهیم.
گفتنی است: در این جلسه که جمع کثیری از بازنشستگان مجموعه استانداری کردستان به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند، 2 نفر از بازنشستگان به نمایندگی از حاضرین ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم صمیمی و معنوی به بیان مشکلات خود پرداختند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول