اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین؛

32 درصد بازنشستگان کمتر از متوسط حقوق می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس نمایندگی صندوق بازنشستگی استان قزوین گفت: سه درصد بازنشستگان قزوین حداقل حقوق را می‌گیرند که در مجموع 32 درصد بازنشستگان قزوین کمتر از متوسط حقوق دریافت می‌کنند.

32 درصد بازنشستگان کمتر از متوسط حقوق می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد غمازی غروب امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه استانی که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در بحث تعداد بازنشستگان از نگاه نوع تحصیلات دو هزار و 445 بازنشسته دارای مدرک کارشناسی و بالاتر داریم.
وی ادامه داد: شش هزار و 738 بازنشسته دیپلم و فوق دیپلم و سه هزار و 760 بازنشسته زیر دیپلم داریم.
رئیس نمایندگی صندوق بازنشستگی استان قزوین اضافه کرد: متوسط حقوق ماهانه بازنشستگان استان شش میلیون و 31 هزار و 853 ریال است که از متوسط کشوری با رقم شش میلیون و 112 هزار و 915 میلیون ریال کمتر است.
وی افزود: میانگین سن بازنشستگی تا تاریخ بازنشستگی در استان قزوین 52 سال است که میانگین سن کنونی تا پایان شش ماهه اول سال 90 به 60 سال رسیده است.
غمازی تصریح کرد: در میزان حقوق 483 نفر از بازنشستگان استان حداقل حقوق یعنی سه میلیون و 410 هزار ریال دریافت می‌کنند و پس از آنها 332 نفر چهار میلیون ریال و دو هزار و 372 نفر نیز حداکثر پنج میلیون ریال حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند.
وی عنوان کرد: سه هزار و 67 نفر تا شش میلیون ریال، شش هزار و 92 نفر شش تا هشت میلیون ریال، 510 نفر هشت تا 10 میلیون ریال و 86 نفر بیش از 10 میلیون ریال حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند.
رئیس نمایندگی صندوق بازنشستگی استان قزوین خاطر نشان کرد: بازنشستگان عزیز گنجینه‌هایی سرشار از تجربه هستند که تجربه‌های این عزیزان به عنوان سرمایه اجتماعی باید به مردم عرضه شود.
وی تصریح کرد: بازنشستگان انتظار دارند تلاش‌ها و خدمات آنها در جامعه مورد توجه قرار گیرد بنابراین ارج نهادن به بازنشستگان در جامعه به آنها این امیدواری را می‌دهد که با بازنشستگی از گردونه اجتماع خارج نمی‌شوند.
در ادامه این مراسم از بازنشستگان نمونه استان تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول