اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس:

در عرصه اندیشه بازنشستگی معنا ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: در عرصه هنر و تفکر و اندیشه، بازنشستگی معنی نمی‌دهد و در این عرصه، جوانان ما باید از تجربیات گران‌بهای بزرگان استفاده کنند.

در عرصه اندیشه بازنشستگی معنا ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، محمدباقر کشفی در مراسم تجلیل از بازنشستگان صدا سیما اظهار داشت: لفظ پیشکسوت به جای بازنشسته زیبنده‌تر است چراکه در عرصه هنر و تفکر و اندیشه، بازنشستگی معنی نمی‌دهد و در این عرصه، جوانان ما باید از تجربیات گران‌بهای بزرگان استفاده کنند و برجستگی­های این استان، تمدن دیرین و فرهنگ غنی فارس را هنرمندانه به همگان بشناسانند.
وی افزود: باید قله‌های شعر و ادب پارسی و سایر مشاهیر فارس را که مفاخر بشریتند در قالب‌های مختلف هنری به مردم معرفی کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اضافه کرد: همکاران ما در حرکت و تلاش خود باید شما پیشکسوتان گرانقدر را الگوی خود قرار دهند و ارج‌گذاری به فرهیختگی و ادب، و به ویژه حرمت نهادن به پیشکسوتان را به شکل شایسته­ای باید در جامعه نهادینه کنیم.
این مسئول ادامه داد: جامعه به حرمت‌گذاری به پیشکسوتان و ادب و تواضع در برابر آنان احتیاج مبرمی دارد و برای این منظور چه کسی بهتر از شما و فرزندانتان در رسانه می­تواند به بهترین نحو و با ابتکار و خلاقیت هنری این مهم را به انجام برساند.
کشفی گفت: به جوانان توصیه می­کنم از وجود شما گوهرهای گران‌بها استفاده کنند و فرهنگ‌سازی­ها را در   برنامه­ها بهتر از گذشته انجام دهند، چراکه همگی می‌دانیم که برای هنرمندان و فعالان عرصه تفکر و اندیشه، ارزشمندترین چیزی که تأثیرگذار بوده حفظ روحیه امید و نشاط و شادابی است.
وی تصریح کرد: آنانکه فرصت و عمر گران‌بهای خود را صرف فکر و اندیشه و رشد و تعالی جامعه کرده‌اند، شایستگی این را دارند که تکریم شوند و همگی ما باید به آنان افتخار کنیم و این عزیزان نیز خدای ناکرده نباید یأس، اندوه و افسردگی به خود راه دهند.
در ادامه این مراسم که شامل برنامه‌های متنوعی از جمله نمایش طنز، گروه‌نوازی، شعبده‌بازی، سرگرمی و مسابقه حضوری بود، یکی از بازنشستگان به نمایندگی از جمع حاضر، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم گفت: تمام بازنشستگان احساس تعلق و تعصب ویژه‌ای نسبت به صدا و سیما دارند آن چنان که هر زمان برنامه فاخری تولید و پخش می‌شود ما نیز احساس غرور و افتخار می‌کنیم و هر زمان که برنامه‌ها ضعیف باشد ما اذیت می‌شویم.
وی افزود: افزایش 20 درصدی مخاطبان سیما و افزایش پنج درصدی مخاطبان رادیو، نشان از پیشرفت صدا و سیما دارد و ارتقای جایگاه صدا و سیما بهترین پاداش برای ماست چرا که ما بازنشستگان نیز در این موفقیت‌ها خود را سهیم و شریک می‌دانیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول