اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تجربه بازنشستگان نباید در کنج خانه‌ها به فراموشی سپرده شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تجربه 30 ساله اندوخته شده توسط بازنشستگان نباید در کنج خانه‌ها و پارک‌ها به دست فراموشی سپرده شود بلکه شایسته است با به کارگیری این اندیشه‌‌ها اعتلای دستگاه اجرایی را فراهم آوریم.

تجربه بازنشستگان نباید در کنج خانه‌ها به فراموشی سپرده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان که همزمان با روز خانواده برگزار شد، اظهار داشت: به نظر من چیزی به نام بازنشستگی نداریم و نباید داشته باشیم چرا که موضوع بازنشستگی و شکل ظاهری آن جامعه را از یک توان مدیریتی و تجربه 30 ساله محروم می‌کند و شایسته نیست کسی را که 30 سال و در تمام 365 روز سال تجربه اندوخته است را بازنشسته قلمداد کنیم.
وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان پیشکسوتان اداری جامعه ما هستند، خاطرنشان کرد: خارج شدن یک توان از سیستم اگر همراه با فراموشی باشد آسیب به سازمان را منجر می‌شود بنابراین نمی‌توان این افراد را از سیستم کنار گذاشت.
 
جوانان را از نصیحت‌های پدرانه خود محروم نکنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به پیشکسوتان و بازنشستگان گفت: شما امروز ریش‌سفیدان جامعه و بزرگان تربیتی ما هستید و باید با نصایح خود نسل جوان را ارشاد و هدایت کنید.
وی بیان داشت: توصیه‌های شما پیشکسوتان به نسل جوان این نکته را تفهیم می‌کند که ما چه زجرها و مشقت‌هایی را تحمل کردیم تا امروز آقای خود باشیم و مسئولیت و حفظ و حراست و گرامی‌داشت همه ارزش‌ها با تکیه بر نصیحت‌های شما بر عهده نسل جوان است.
استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: امروز زندگی ماشینی و خرده فرهنگ‌های وارداتی شرایط سخت زندگی را در جامعه حاکم کرده و چالش‌های فراوانی را در مسیر راه جوانان ما قرار داده که قطعاً حذف این چالش‌ها و کنار گذاشتن این نگرانی‌ها تنها از عهده یک ارگان خاص بر نمی‌آید بلکه پیشکسوتان ما در هر گوشه، محله و حتی اگر محل مسکونی خود یک نفر را امر به معروف و نهی از منکر کند بی‌هزینه و کم دردسر بخش عمده‌ای از این چالش‌ها از سر راه جوانان ما برداشته خواهد شد.
وی تاکید کرد: باید با تذکر پدرانه زمینه اصلاح افراد را فراهم کنیم چرا که شرایط خاصی که ما امروز در آن قرار داریم در دنیا بسیار نادر است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول