اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

بسیجیان فرهنگ بسیجی را نهادینه می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: بسیجیان با رفتار و منش اسلامی فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه می‌کنند.

بسیجیان فرهنگ بسیجی را نهادینه می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده صبح امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هفته بسیج و با حضور جمعی از مدیران شهرستان بوکان برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: 5 آذرماه سال 1358 نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد که این هفته، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: بسیجیان با رفتار و منش اسلامی می‌توانند فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کرده و الگوی دیگر افراد در جامعه باشند.
این مسئول با اشاره به جنبش وال‌استریت در آمریکا، تصریح کرد: اجرا نشدن عدالت در میان حاکمان آمریکا و سوءاستفاده آنها از مردم سبب شده که 99 درصد مردم آمریکا کار کرده و تنها یک درصد از آنان در رفاه باشند و این امر سبب شده که مردم شب و روز در خیابان‌ها جمع شده و به این امر اعتراض کنند.
امام جمعه بوکان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح موضوع حلال و حرام از منظر اسلام پرداخت و گفت: رعایت حلال و حرام در موازین شرعی مورد تاکید قرار دارد و خانواده‌ها نیز باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
در ادامه این جلسه جانشین فرمانده سپاه شهدای بوکان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل پایه‌گذاری و بنا نهاده و این نهاد مقدس در تمام عرصه‌ها و حوزه‌ها همگام و همسو با جامعه در مسیر توسعه و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش می‌کند.
علی دادخواه ضمن اشاره به برنامه‌ها و مراسمات هفته بسیج بر مشارکت و حضور گسترده و فعال تمام ادارات و مسئولان تاکید کرد.
وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، 73برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی در این شهرستان اجرا می‌شود که این برنامه‌ها شامل برگزاری مسابقات فوتبال، والیبال، دوچرخه سواری، دو ومیدانی، کوهپیمایی، یادواره شهدا، رزمایش، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و نشست‌های روشنگری است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول