اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد؛

105 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی در دست اجرا است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی این استان هم‌اکنون 105 پروژه عمرانی در دست اجرا دارد.

105 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی در دست اجرا است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحیم ‌نیکجو مقدم در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک هفته بسیج در رابطه با فلسفه تشکیل بسیج سازندگی اظهار داشت: طرح بسیج سازندگی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و بسیجیان و کمک به دولت در اجرای طرح‌های عمرانی و ایجاد زمینه‌های اشتغال جوانان و محرومیت زدایی به فرمان رهبر معظم انقلاب در سال 79 تشکیل شد. 
نیکجو مقدم افزود: در مراحل آغازین اجرای این طرح، وزارت جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی همکاری‌های گسترده‌ای را شروع کردند که بر اساس پیشرفت‌های چشمگیر و اثرات مثبت و موفق طرح بسیج سازندگی سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها بر اساس ظرفیت و نیاز، همکاری‌های خود را با طرح بسیج سازندگی آغاز کرده‌اند تا جایی که امروز حدود ۱۷ دستگاه اجرایی با طرح بسیج سازندگی به شکل مستقیم همکاری می‌کنند. 
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیج سازندگی این استان در عرصه‌های مختلف گام‌های بلندی برداشته است.
وی احداث کتابخانه، خانه عالم، پل، مسجد، خانه بهداشت، بذرکاری و بته‌کاری، مرمت و زیباسازی مدارس، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، سوادآموزی و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم را بخشی از فعالیت‌های بسیج در سال 89 و نیمه اول سال جاری ذکر کرد.
نیکجو مقدم افزود: 105 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی سپاه فتح این استان در حال اجرا است  که 30 پروژه آن تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و بقیه در حال اجرا هستند.
وی کتابخانه عمومی گچساران و 29 خانه عالم را از پروژه های بهره‌برداری شده ذکر کرد. 
این مسئول با اشاره به عملکرد این سازمان در سال 89 و نیمه اول سال جاری خاطرنشان کرد: دو باب کتابخانه عمومی در شهرستان گچساران و دهدشت با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع و با اعتبار 14میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی احداث و به بهره‌برداری رسید.
نیکجو مقدم از احداث سه باب کتابخانه با زیربنای 3 هزار و 800 مترمربع در چرام، بهمئی و مادوان خبر داد و گفت:  29 باب خانه عالم با زیربنای دو هزار و 610 متر مربع با اعتبار 9 میلیارد ریال نیز توسط بسیج سازندگی احداث شده است.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول