اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

بسیجی ادامه دهنده راه شهدا است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: امروز بسیج و بسیجیان افتخار می‌کنند که در رکاب ولایت گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و در ادامه راه انقلاب خط شهیدان را ادامه می‌دهند.

بسیجی ادامه دهنده راه شهدا است
محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همه عزت، سرافرازی، استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بعد از شهدای جان بر کف انقلاب با حضور بسیج گره خورده است.
وی ادامه داد: بسیج در راستای حفظ و حراست از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بوده و در طول 32 سال گذشته نیز در عرصه‌های سرنوشت ساز کشور حضور فعالی دارد.
استاندار زنجان افزود: هرجا که نیاز به هزینه کردن و معامله با جان در راستای دفاع از دین، ایمان و باورها و ارزش‌های نظام بوده است بسیج به صحنه آمده و در مقاطع پرمخاطره انقلاب از جمله در هشت سال دوران دفاع مقدس به خوی نقش خود را ایفا کرده است.
وی با اشاره به خیل شهدای بسیجی در طول هشت سال دوران دفاع مقدس بیان کرد: بسیج در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عمل به وظیفه دینی خود جان خود را تقدیم انقلاب کرده که این امر موجب استمرار و قوام انقلاب شده است.
رئوفی‌نژاد تصریح کرد: امروز بسیج و بسیجیان افتخار می‌کنند که در رکاب ولایت گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و در ادامه راه انقلاب خط شهیدان را ادامه می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیج در جامعه نهادینه شده و برای باز کردن هر گره، خارج شدن از بن‌بست، دفع فتنه و توطئه‌های مختلف و دفاع از نظام بسیج حضور داشته و با فرهنگ بسیجی با این توطئه‌ها مقابله می‌شود.
استاندار زنجان بسیج را بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب نامید و یادآور شد: امروز بسیج الگوی خیزش‌های مردم منطقه و کشورهای جهان شده و شاهد رهایی مسلمانان از بند حکام مستبد و سقوط دیکتاتورها یکی پس از دیگری هستیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول