اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

فرهنگ بسیجی‌ در جامعه نهادینه شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: امروز به طور محسوس نهادینه شدن فرهنگ و منش بسیجی‌گونه در جامعه پیرامون خود را شاهد هستیم چرا که یکی از ویژگی‌های بارز این قشر از جامعه، تلاش و سازندگی است.

فرهنگ بسیجی‌ در جامعه نهادینه شده است
احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چالدران، با بیان تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروزه به طور محسوس نهادینه شدن فرهنگ و منش بسیجی‌گونه در جامعه پیرامون خود شاهد هستیم چرا که یکی از ویژگی‌های بارز این قشر از جامعه، تلاش و سازندگی است و در طول چند سال گذشته موج فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی و ... در جامعه آغاز شده است.
وی به نقش بسیج در بی‌اثر بودن تبلیغات منفی دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی با تصرف کردن تریبون‌ رسانه‌های گوناگون به دنبال حکومت کردن بر فکر ملت‌ها و ایجاد ذهنیت منفی نسبت به کشورمان هستند اما، بسیجیان توانمند و غیور ایران اسلامی با رشادت‌طلبی و شهادت‌طلبی خود برای زدودن آثار تبلیغات روانی دشمنان اقدامات برجسته و در خور تقدیری انجام داده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه تهدید کردن ایران به حمله نظامی کاری عبث و بیهوده است، گفت: ملت ما به رهبری عالمی فرزانه نیروهای انقلابی و فداکار به نام بسیجی برای روبه‌رو شدن با شرایط دشوار پرورش داده‌اند پس مطرح کردن این قبیل مسائل هیچ سودی برای مخالفان انقلاب و ضرری برای ایرانیان در بر ندارد بلکه جریان زندگی، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و .. در مسیر طبیعی خود ادامه دارد.
وی با بیان اینکه بسیجیان در مکتب اسلام پرورش یافته‌اند، گفت: در جامعه ما بسیجی یک نیروی متعهد، متدین و دین‌مدار قلمداد می‌شود چرا که در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج برای توانمندسازی روحی جوانان توسط اساتید ولایت‌مدار تعالیم دینی و قرآنی ارائه می‌شود پس آنها علاوه بر پاسداری از ارزش‌های انقلاب در راستای زنده ماندن مفاهیم اسلامی به طور مستمر تلاش می‌کنند.
وی مهمترین ویژگی یک بسیجی نمونه را ولایت‌مداری عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در همه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رهنمودهای روشنگرانه زیادی برای هدایت ملت و برای عملی شدن ارائه کرده‌اند پس جامعه بسیجیان ضمن گام برداشتن در این زمینه، جوانان را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها و ایجاد مدینه فاضله مطلوب ایشان ترغیب می‌کنند.
این مسئول بسیجیان را پیشگامان سازندگی و عمران کشور دانست و یادآوری کرد: امروزه در اغلب مناطق شهری و روستایی به ویژه مناطق دورافتاده موجی از رضایت‌مندی نسبت به این قشر وجود دارد چرا که فقط برای کسب رضایت خداوند و خشنودی مقام معظم رهبری بدون هیچ‌گونه توقعی در مناطق کم‌برخوردار برای خدمات‌رسانی به طبقه پایین جامعه حضور پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول