اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

بسیجیان برای خنثی کردن تهدیدها پیشتاز هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیجیان ولایت‌مدار برای خنثی کردن تهدیدات نرم و سخت دشمنان انقلاب همیشه پیشتاز هستند.

بسیجیان برای خنثی کردن تهدیدها پیشتاز هستند
حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام گرامیداشت مقام بسیجی، اظهار داشت: بسیجیان ولایت‌مدار و سلحشور در همه صحنه‌های حساس و مواقع موردنیاز به صور داوطلبانه در صف‌های خط مقدم برای حراست از میهن عزیزمان حاضر می‌شوند.
وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران از وجود نیروهایی انقلابی و فداکار به نام بسیجی بهره‌مند هستند به همین دلیل از تهدیدات دشمنان و مغرضان هیچ‌‌گونه نگرانی به ذهن و قلب خود راه نمی‌دهند زیرا بسیجیان در همه صحنه‌ها با یک ندای مقام معظم رهبری با اخلاص، نیت پاک و با اقتداری کامل حضور پیدا می‌کنند.
این مسئول به آمادگی کامل نیروهای بسیجی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی، نظامی و ... تاکید کرد و گفت: بسیجیان یکی از مهمترین پشتوانه‌های انقلاب و ملت ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی قلمداد می‌شوند چرا که به دلیل داشتن بصیرت کافی، دشمنی‌ها و غرض‌ورزی‌ها را با زیرکی شناسایی کرده و در مقام بی‌اثر کردن آنها گام‌های با صلابتی برمی‌دارند.
وی جایگاه بسیج را در قلب مردم دانست و گفت: بسیجیان یک نیروی برخاسته از بین ملت و فرزندان این آب و خاک هستند به طوری که این قشر از جامعه و سایر گروه‌های مردمی برای سازندگی و اعتلای ایران در همه صحنه‌ها همگام و همراه هستند، با حفظ اتحاد خود برای بی‌نتیجه ماندن نقشه‌ها و فتنه‌افروزی‌های دشمنان ایران کمر همت بسته‌اند.
این مسئول به نقش بی‌بدیل بسیج در طول 33 سال بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: از نخستین سال‌های به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران تا زمان حاضر ایادی استکبار جهانی انواع مشکل و مانع بر سر راه ملت برای مسدود کردن مسیر پیشرفت‌مان ایجاد کرده‌اند ولی به دلیل وجود و رویش تفکر بسیجی در جامعه همه این سدها یکی پس از دیگری از سر راه ملت‌مان برداشته شد.
وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در اسلام ریشه دارد، یادآوری کرد: بسیج مفاهیمی مانند مجاهدت، سعی و شهادت‌طلبی در خود جای داده است به طوری که این واژه در تمدن اسلامی از جمله ارز‌ش‌های اخلاقی مهم و موثر در سرنوشت جوامع قلمداد می‌شود.
ذاکر با بیان اینکه به دلیل تهدیدهای صورت گرفته علیه کشور، برنامه‌‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال باید برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با شور و حرارت ویژه‌ای برگزار شود و عموم هموطنان برای شرکت در برنامه‌ها نهایت تلاش خود را به کار ببندند چرا که حضور خود در صحنه را به رخ جهانیان بکشند از طرف دیگر آمادگی خود برای اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری به اثبات برسانند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به برگزاری تجمع 60 هزار نفری بسیجیان در چهار شهر آذربایجان غربی ماه جاری اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی این قبیل آیین‌های حماسی و شورآفرین منجر به زنده ماندن ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب می‌شود از طرف دیگر استقبال پرشور اقشار مختلف مردم از این برنامه‌ها و اثر بازدارندگی آن بر دشمنان نظام، مسئولان را برای ترتیب دادن چنین گردهمایی‌ها بیش از بیش مصمم می‌کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول