اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کرج تاکید کرد:

لزوم حضور پلیس برای مقابله با اصناف متخلف

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی کرج ضرورت همکاری و تعامل این مجمع با نیروی انتظامی برای مقابله با تخلفات برخی واحدهای صنفی گفت و تاکید کرد: با تحقق این مهم بخش مهمی از خواسته‌های مردم در رابطه با برخورد قاطع با اصناف متخلف محقق خواهد شد.

لزوم حضور پلیس برای مقابله با اصناف متخلف
ابراهیم صدیق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این شهرستان هزاران واحد صنفی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که به طور قطع کنترل این تعداد نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اصولی است.
وی تصریح کرد: اکثریت اصناف فعال در شهرستان کرج تابع قانون بوده و در این زمینه همکاری‌های بسیار خوبی با مراجع قانونی و نظارتی دارند و از این منظر شهرستان کرج نسبت به دیگر مراکز استان‌ها با مشکلات کمتری روبه‌رو است.
این مسئول متذکر شد: البته برخی واحدهای صنفی نیز در این شهرستان فعالیت می‌کنند که کار آنها از نظر قانونی دچار مشکلاتی است و برای رفع این موارد نیازمند همکاری و تعامل مجمع امور اصناف کرج با نیروی انتظامی هستیم.
صدیق افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی آمادگی لازم برای این همکاری را اعلام کرده و طی روزهای اخیر نیز یک واحد پلیس در مجمع امور صنفی برای همکاری نزدیک‌تر این دو نهاد فعال شده است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکلاتی که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم، حضور برخی واحدها فاقد مجوز است که باید جلوی فعالیت آنها بر‌اساس موازین قانونی گرفته شده و یا مدیران این واحدها ملزم به انجام اقدامات قانونی برای اخذ مجوز شوند.
رئیس مجمع امور صنفی کرج ادامه داد: ضمن اینکه عرضه کالاهای غیر فرهنگی و حتی ضد‌فرهنگی در تعدادی از از واحدهای صنفی کرج نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که این مجمع و مردم کرج با آن روبه‌رو هستند.
صدیق تاکید کرد: به طور قطع در صورت تعامل و همکاری بیشتر و نزدیک‌تر نیروی انتظامی با مجمع امور صنفی بسیاری از این مشکلات را کاهش خواهد داد.

مردم بیشترین همکاری با اصناف را دارند
 
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه مردم چه نقشی در اصلاح فعالیت اصناف متخلف دارند؟ گفت: یکی از موثرترین اقدامات برای کنترل فعالیت واحدهای صنفی به ویژه در حوزه گران‌فروشی و کم‌فروشی نظارت مردم است.
این مسئول در پایان متذکر شد: مردم در حقیقت مهمترین ناظران مجمع امور صنفی هستند و خوشبختانه در شهرستان کرج، شهروندان بهترین و بیشترین همکاری‌ها را با ما دارند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول