اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت؛

دریافت مجوز فعالیت 4 آموزشگاه بهداشت اصناف در فارس

خبرگزاری فارس: در نیمه نخست سال جاری، چهار واحد آموزشگاه بهداشت اصناف با دریافت مجوز رسمی از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهرهای شیراز، خرامه، اقلید و ارسنجان شروع به فعالیت کردند.

دریافت مجوز فعالیت 4 آموزشگاه بهداشت اصناف در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارشناس بهداشت محیط معاونت بهداشتی این دانشگاه اظهار داشت: در راستای تحقق ماده یک از آئین‌نامه اجرایی ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی آموزشگاه‌های بهداشت اصناف از سال 1380 در سطح کشور و با هدف آموزش به متصدیان و کارگران مراکز تهیه، تولید، توزیع، نگهداری و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی و با مدیریت بخش خصوصی راه‌اندازی شدند.
مرجان مشتاقی مقدم افزود: بر این اساس تمام شاغلان در این مراکز و اماکن باید قبل از اشتغال به کار آموزش‌های لازم در زمینه مسائل بهداشتی را دریافت و در صورت ادامه اشتغال به کار، هر سه سال یک‌بار در دوره‌های بازآموزی شرکت کنند.
وی ابراز داشت: در نیمه نخست سال جاری، چهار واحد آموزشگاه بهداشت اصناف با دریافت مجوز رسمی از معاونت بهداشتی در شهرهای شیراز، خرامه، اقلید و ارسنجان آغاز به کار کردند و در حال حاضر 16 واحد آموزشگاه بهداشت اصناف از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند و در شهرستان‌های تابعه این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.
این کارشناس بیان داشت: واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هر ساله به منظور افزایش پوشش دسترسی به این آموزشگاه‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی در مورد شرایط واگذاری مجوز فعالیت در شهرهای فاقد آموزشگاه بهداشت اصناف اقدام می‌کند.
به گزارش فارس، مدت زمان اعتبار فعالیت هر آموزشگاه پنج سال در نظر گرفته شده است که در صورت رضایت، مجوز فعالیت به صورت دوره‌های پنج ساله تمدید می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول