اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو هیئت رئیسه مجلس:

اصناف محور پیشرفت طرقبه شاندیز هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اصناف محور پیشرفت شهرستان طرقبه شاندیز هستند.

اصناف محور پیشرفت طرقبه شاندیز هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه،‌ محمد دهقان ظهر امروز در جلسه مجمع امور صنفی این شهرستان اظهار داشت: به نظر من مجمع امور صنفی مهم‌ترین بستر حل مشکلات است چرا که مجموعه‌ای متشکل از خود مردم است که در راستای پیگیری امور گام بر می‌دارد.
دهقان با اشاره به بحث بهداشت در محیط های صنفی بیان داشت: بخشی از مشکلات شهرستان همین مساله بهداشت است که در جلسه‌ای مشترک با دکتر شبستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح کردیم که امیدواریم با پیگیری‌هایی که می‌شود مشکلات مربوط به این موضوع مرتفع شود.
وی در ارتباط با اداره دارائی و مشکلاتی که برای اصناف بوجود آمده نیز گفت: به نظر من اداره بازرگانی شهرستان کار کارشناسی را انجام دهد و جلسه مشترکی را با اداره دارائی شهرستان برگزار و مسائل را طرح کند و اگر لازم بود این بحث در استان نیز مطرح شود تا این مشکل برطرف شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه اصناف محور پیشرفت شهرستان هستند، اظهار داشت: این یک موضوع بسیار مهمی است چرا که با انسجامی که دارید می‌توانید هم در سطح شهرستان و هم در استان اثرگذار باشید.
دهقان ادامه داد: اگر بخواهید اثرگذار باشید باید به عنوان یک نهاد مردمی، مدعی العموم باشید یعنی اینگونه نباشد که احساس شود شما یک مجمع امور صنفی هستید که کارتان فقط مربوط به صنف خودتان است.
نماینده مردم شهرستان‌های چناران و طرقبه شاندیز افزود: مردم منطقه باید احساس کنند که با شما منافع مشترک دارند و تقویت شما تقویت کل شهرستان است.
وی با بیان اینکه اصناف باید پرچمدار مسائل فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی باشند، خاطرنشان کرد: وقتی شما مدعی العموم مردم باشید همه مسئولین به شما کمک خواهند کرد و کسی نمی‌تواند محدودیت ایجاد کند.
در ابتدای این جلسه حمید بلبل رئیس مجمع امور صنفی شهرستان طرقبه شاندیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مجمع پرداخت.
وی با بیان اینکه در شهرستان بیش از دو هزار و 700 واحد صنفی شناسایی شده داریم، اظهار داشت: یکی از اقدامات اساسی که از زمان شروع به کار مجمع مورد پیگیری قرار گرفت برگزاری کلاس‌های آموزشی بود که بسیار مورد استقبال واقع شد و بالغ بر 600 واحد صنفی در تخصص‌های مختلف آموزش دیدند.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان طرقبه شاندیز در ادامه به راه‌اندازی واحد بازرسی در شهرستان اشاره کرد و افزود: در این رابطه سه هزار و 500 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد 500 واحد تخلف داشتند که به تخلفات آن‌ها رسیدگی شد.
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین اتحادیه در شهرستان طرقبه شاندیز اتحادیه مبلمان است که تاکنون برای 500 واحد پروانه صادر شده است و طبق آمار ارائه شده بیش از پنج هزار نفر در این واحدها در زمینه تولید و فروش مشغول به فعالیت هستند ولی با این وجود با مشکلات عدیده‌ای نیز روبرو هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول