اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا؛

دومین یادواره شهدای اصناف مانه و سملقان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر دومین یادواره شهدای اصناف شهرستان مانه و سملقان به مناسبت هفته مقدس بسیج برگزار می‌شود.

دومین یادواره شهدای اصناف مانه و سملقان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، محمد ابوالحسنی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا یکی از راه های مبارزه با این توطئه است چرا که موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شجاعت و استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم و حمایت از اسلام ناب و تبعیت از ولایت فقیه می‌شود.
وی افزود:  امروز که دشمنان قسم خورده اسلام و ایادی مزدور آن‌ها در منطقه با تمام توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تلاش می‌کنند تا جوانان ما را از فرهنگ اسلام و شهادت بیگانه سازند بر همه ما لازم است که هوشیار باشیم و با این توطئه‌های استکباری مقابله کنیم.
سرپرست اداره بازرگانی شهرستان مانه و سملقان گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از زمینه‌های توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است و ما مکلفیم واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس را برای نسل امروز بازخوانی کنیم.
وی افزود: نکوداشت یاد و خاطره شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آنان یکی از اهداف محافل انس با شهدا بوده که این خود در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان موثر است.
ابوالحسنی خانواده شهدا را بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و گفت: خانواده معظم شهدا با بیان خاطرات شهدا نقش موثری را در ترویج این فرهنگ ناب دارند.
وی تاکید کرد: باید تصاویر مربوط به شهدا، وصیت نامه این عزیزان و همچنین مصاحبه با خانواده معظم شهدا را به صورت یک کتاب تدوین و در اختیار سایر اقشار جامعه قرار داد.
دبیر دومین یادواره  شهدای اصناف شهرستان مانه و سملقان گفت: این مراسم دوم آذر ماه در محل مسجد جامع شهر آشخانه با حضور مسئولان استانی و شهرستان مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی در پایان از امت حزب‌الله و همیشه در صحنه شهرستان مانه و سملقان و خصوصاً جامعه اصناف و بازاری این شهرستان دعوت کرد تا در این مراسم پر فیض و معنوی شرکت کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول