اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

تمام فتنه‌های بعد از انقلاب با وجود بسیج مهار شدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: با وجود بسیج تمام فتنه‌های بعد از انقلاب مهار شدند.

تمام فتنه‌های بعد از انقلاب با وجود بسیج مهار شدند
 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام ترابی در همایش گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج طلبه و دانشجو به فرمان امام راحل که در دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه شاگردان مکتب بسیج بزرگانی همچون شهید فهمیده، علم‌الهدی و سرلشکر حسن تهرانی‌مقدم است، اظهار داشت: رویکرد بسیج در دهه چهارم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری شده است، حضور در عرصه سازندگی، پیشرفت و تولید علم است.
امام جمعه بروجرد گفت: اگر انقلاب و نظام اسلامی ایران از نعمت وجود بسیج محروم بود چه بسا سرنوشت ما با شرایط کنونی فرق می‌کرد.
حجت‌الاسلام ترابی با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیج بر این ملت حق حیات دارد، افزود: ایثارگری‌های قهرمانان بسیج بود که ماشین جنگی دشمن را در هشت سال جنگ تحمیلی متوقف کرد و دشمن متجاوز را در هم شکست.
وی گفت: ایران به پشتوانه بسیج قدرت اول منطقه است و نامش لرزه بر تن تمام دشمنان و رژیم صهیونیست غاصب انداخته است.
امام جمعه بروجرد گفت: ایران امروز به پشتوانه بسیج قدرت اول منطقه است و نامش لرزه بر تن تمام دشمنان و رژیم صهیونیست غاصب انداخته است.
حجت‌الاسلام ترابی اظهار داشت: اگر نبود فرهنگ بسیج و بسیجی، هیچ‌گاه فتنه‌های پس از پیروزی انقلاب که توسط منافقان قدیم و جدید به راه انداخته شد، مهار نمی‌شد.
امام جمعه بروجرد گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون روحیه شهادت‌طلبانه ارتش، سپاه و بسیج است که جان شیرین خود را هدیه کرده و پیروزی اسلام را با خون خود تضمین کردند.
حجت‌الاسلام ترابی اظهار داشت: افتخار بزرگ بسیج این است که در خط مقدم مبارزه با دشمنان قرار دارد و همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمانان جهان است.
 وی از قرآن مجید به عنوان کتاب مدرسه بسیج تعبیر کرد و گفت: ولایت راهنمای این مدرسه، جهاد درس آن و هدف آن کسب رضایت و خشنودی خداوند است.
 لازم به ذکر است، در این مراسم ضمن تجلیل از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مرکز استان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی واحد خرم‌آباد به ترتیب به عنوان حوزه و پایگاه برتر معرفی شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول