اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی:

بسیج از محدوده مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی فراتر رفته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: بسیج از محدوده مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی فراتر رفته است.

بسیج از محدوده مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی فراتر رفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید پیروز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و اعتلای نظام اسلامی حرکت کرده‌اند و بدون اغراق تمام موفقیت‌های امروز کشور مرهون بسیج است.
وی افزود: هر زمان که احساس خطر شده شاهد حضور بی‌نظیر و تاثیرگذار بسیج بوده‌ایم و دشمنان از بسیج واهمه دارند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی به نقش منحصربفرد بسیج در موفقیت صنعت نفت اشاره و تصریح کرد: حفظ اقتدار و پیشتازی صنعت نفت در عرصه بین‌الملل در گرو تقویت روحیه بسیجی در تمامی حوزه‌های بالادستی و پایین‌دستی این صنعت عظیم است.
موسوی خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و الطاف الهی است که بر ملت ایران ارزانی شد و همچون یک جریان زلال و ریشه‌دار مکتبی و انقلابی، در تداوم و حفظ ارزش‌های اسلامی تاثیرگذار شد.
وی اضافه کرد: بسیج، امروز به عنوان بهترین مدافع انقلاب و اسلام به خود می‌بالد که با حفظ فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت و استقلال و آزادگی و پایداری در برابر تمامی دسیسه‌های دشمنان، از ارزش‌های والای انقلاب و دستاورد‌های جهانی آن با تمام وجود پاسداری می‌کند.
این مسئول اذعان داشت: بسیجی به عنوان یک الگوی موفق، از محدوده مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی فراتر رفته و مورد توجه جدی جامعه بین‌الملل به ویژه آزادگان جهان قرار گرفته است.
موسوی یادآور شد: بسیجیان صنعت نفت نیز همانگونه که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سپس در هشت سال دفاع مقدس در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشتند امروز نیز همچون سربازان عرصه جهاد اقتصادی عزم راسخ دارند تا در سایه‌سار ولایت علوی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی و اعتلای صنعت بالنده نفت کشور تلاش کرده و این صنعت عظیم را در عرصه بین‌الملل پیشتاز و مقتدر کنند.
وی افزود: بسیجیان شاغل در پارس جنوبی با همه وجود در مسیر سربلندی روزافزون نظام اسلامی فعالیت می‌کنند و به فضل خدا در راستای فتح قله‌های بلند پیشرفت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول