اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر:

دشمنان از حضور بسیجیان در صحنه واهمه دارند

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر استان گفت: دشمنان از حضور بسیجیان در صحنه واهمه دارند.

دشمنان از حضور بسیجیان در صحنه واهمه دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهرداد حسین‌زاده در آئین تجلیل از بسیجیان فعال و نمونه بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در محل سالن کنفرانس بیمارستان توحید جم اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حاضر بوده‌اند و بیشتر موفقیت‌های امروز مرهون این قشر است.
وی افزود: نقش بسیج در عرصه صنعت و تولید نیز بی‌نظیر بوده و روز به روز این نقش پررنگ‌تر می‌شود.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطرنشان کرد: تجلیل از بسیجیان در واقع تجلیل از ایثار و فداکاری است و امروز دشمنان از حضور بسیجیان در صحنه واهمه دارند.
حسین‌زاده عنوان داشت: امروز شاهد تلاش بسیجیان مخلص در عرصه بهداشت و درمان هستیم و حضور این بسیجیان موجبات رشد و تعالی بهداشت و درمان را فراهم کرده است.
امام جماعت مساجد اعظم شهرک توحید جم نیز در این آیین اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای بیان گوشه‌ای از عملکرد این نهاد انقلابی در زمینه‌های دفاعی، تجهیزات و نقش سازنده آن در پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام حسن رحیمی در مورد اهمیت خدمات پزشکان در زمان دفاع مقدس یادآور شد: جامعه پزشکان کشور در تمامی سنگرهای انقلاب حضور پررنگ و موثر داشته‌اند و به این دلیل همواره مورد محبت و احترام مردم بوده‌اند؛ چرا که به مشکلات مردم رسیدگی کرده و خدمات به یادماندنی از خود برجای گذاشته‌اند.
 وی افزود: اعتقاد داریم که هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی کارکردهای فرهنگی، اجتماعی، علمی، خدماتی این نهاد انقلابی است.
 مسئول پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) بیمارستان توحید جم نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این پایگاه ارائه کرد. 
محمد شهبازی، اعزام تیم‌های امدادی به مناطق محروم، برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری مراسم‌های ویژه را از جمله فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) بیمارستان جم در هفته بسیج امسال برشمرد.
وی افزود: بسیجیان همواره آماده دفاع از نظام اسلامی بوده و هستند و تجلیل از این عزیزان امری لازم است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول