اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر:

سلیمی با ذکر نام علی(ع) لرزه بر اندام استکبار انداخت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر خواسته امروز نخبگان بسیجی را الگو شدن جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای اسلامی و جهان عنوان کرد و گفت: بهداد سلیمی با استمداد از نام نامی امام علی (ع) توانست لرزه بر اندام ایادی استکباری که نمی‌خواهند ذکر نام اهل بیت جهانی شود، انداخت.

سلیمی با ذکر نام علی(ع) لرزه بر اندام استکبار انداخت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی رمضانی بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از نخبگان و مدال آوران بسیجی که در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه بسیجیان افسران جنگ نرم در مقابله با دشمن هستند، اظهار داشت: بسیجیان مروجان فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی‌اند.
وی خاطرنشان کرد: نخبگان و ورزشکاران بسیجی با درخشش در عرصه‌های علمی و ورزشی باعث اقتدار نظام مقدس اسلام در سطح جهان شدند که قابل تقدیر است.
رمضانی با اشاره به نسل سوم که همان فرزندان نسل انقلابند، یادآور شد: ورزشکاران و در راس آنان قوی‌ترین مرد بسیجی جهان، بهداد سلیمی با استمداد از نام نامی امام علی (ع) توانست لرزه بر اندام ایادی استکباری که نمی‌خواهند ذکر نام اهل بیت(ع) جهانی شود، انداخت.
فرمانده سپاه قائمشهر با تاکید بر هدف نخبگان بسیجی در اجرایی شدن منویات رهبری در سند چشم انداز 1404 و درخشش ایران در همه عرصه‌های نظامی، علمی، پژوهشی و فناوری تصریح کرد: هدف آنها الگو شدن جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای اسلامی و جهان است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان نخبگان کشورمان را خوب شناختند با علم آموزی، معرفت دینی و کسب تقوا برای اعتلای اسلام پا در میدان نهادند.
رمضانی تاکید کرد: استکبار به خیال خامش فکر می‌کند با ترور نخبگان ایران، می‌تواند جلوی رشد علمی کشورمان را بگیرد، غافل از اینکه رویش‌های انقلاب آن چنان ادامه می‌یابد تا ایران صادرکننده فناوری در تمام عرصه‌های جهان باشد.
به گزارش فارس، در این همایش از 400 مدال آور بسیجی در حفظ و قرائت کلام الله مجید، علوم، اختراعات، ابتکارات و رشته‌های ورزشی با تقدیم هدایایی تقدیر شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول