اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای؛

استاندار آذربایجان غربی از حضور بسیجیان تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور بسیجیان در رزمایش 50 هزار نفری فدائیان انقلاب جهانی اسلام تقدیر کرد.

استاندار آذربایجان غربی از حضور بسیجیان تقدیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از استانداری آذربایجان غربی، نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور بسیجیان در رزمایش 50 هزار نفری فدائیان انقلاب جهانی اسلام تقدیر کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است، هفته بسیج تداعی‌کننده تلاش‌های جان‌بر‌کفان در هشت سال دفاع مقدس و یادآور رشادت‌ها، ایثار و از جان‌گذشتگی غیور مردان بسیجی سرزمین عزیزمان ایران اسلامی است.
نهاد مردمی و انقلابی بسیج که با اهداف و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری و شعارهای نجات‌بخش انقلاب اسلامی گره خورده است در هر زمان با درک شرایط و موقعیت انقلاب و کشور از هیچ‌گونه خدمت و یاری‌رسانی به نظام و کشور دریغ نمی‌ورزد.
بسیج در اندیشه بلند حضرت امام خمینی (ره) از آنچنان جایگاهی برخوردار است که ایشان در بیانات ارزشمندشان بسیج را لشکر مخلص خدا دانسته‌اند که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کرده‌اند و یا در جایی دیگر می‌فرمایند: من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیان محشور شوم، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز با یادآوری اهمیت این شجره طیبه، بسیج را یک نام مقدس دانسته و می‌فرمایند: هر کس که بسیجی است باید به بسیجی بودن خود افتخار کند.
اینجانبان با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این مناسبت مهم، از تمامی بسیجیان سرافراز و ولایت‌مدار آذربایجان غربی که با حضور پرشور خود در رزمایش 50 هزار نفری فدائیان انقلاب جهانی اسلام حماسه‌ای دیگر آفریدند تقدیر و تشکر می‌کنم و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والا مقام، در راستای آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول