اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:

جوانان بسیجی در مسیر اعتلای علم رشد چشمگیری داشته‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: جوانان بسیجی در مسیر اعتلای علم رشد چشمگیری داشته‌اند.

جوانان بسیجی در مسیر اعتلای علم رشد چشمگیری داشته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بهرام حسینی مطلق ظهر امروز در چهارمین جشنواره تجلیل از جهادگران بسیجی علم و فناوری استان البرز که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار اظهار داشت: امروز جوانان بسیجی با حضور در عرصه‌های مختلف علمی و پیشرفت‌های بسیار در این برهه موفق شده‌اند باز هم نامی نیک را از خود به یادگار بگذارند و این مهم را نیز در کارنامه خود به ثبت برسانند.
وی ادامه داد: این موفقیت‌ها سبب اقتدار و عزت بیشتر کشور شده است و دشمنان از این همه پیشرفت و توسعه علمی در هراسند.
این مسئول گفت: دشمنان هر چه تلاش کنند نخواهند توانست که به اهداف شوم خود دست پیدا کنند چرا که ایران با داشتن نیروهای ارزشمندی همچون بسیج نگرانی ندارد و مطمئن است که هوشیاری و درایت بسیجیان اجازه کوچکترین تعرضی را از سوی دشمنان به کشور نخواهند داد.
حسینی مطلق تأکید کرد: دشمنان بر این تصور هستند که با تهدید و تحریم می‌توانند ذهن مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان را نسبت به کشور و مسئولان خدوم نظام بدبین کنند اما باید بدانند که ملت ایران آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه شهدا را رها نکرده و هرگز حاضر نخواهند بود به یاوه گویی‌های دشمنان تن در دهند.
فرمانده سپاه حضرت امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمنان بر این باور بودند که می‌توانند با زور و تهدید ایران را از بسیاری از پیشرفت و توسعه‌ها محروم کنند اما دانشمندان جوان ایرانی امروز به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردند که جهان انگشت به دهان مانده است.
وی تأکید کرد: هوش و ذکاوت و پشتکار جوان ایرانی همیشه زبانزد بوده لذا با استفاده از این استعداد خدادادی به بسیاری از علوم دیگر دست پیدا کرده و چشم دشمنان را کور خواهیم کرد.
حسینی مطلق ادامه داد: امروز فرهنگ و اندیشه و تفکر بسیجی در دل مردم و به ویژه نسل امروز ریشه دوانیده و امروز شاهد هستیم که این تفکر و فرهنگ به دیگر کشورهای دیگر نیز انتقال داده شده و جوانان و نوجوانان دیگر کشورها با الگو گرفتن از این تفکر به بسیاری از خواسته‌های خود رسیده‌اند.
در این آیین از چند پژوهشگر بسیجی برگزیده استان البرز تقدیر شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول