اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در تلاش برای صعود به لیگ برتر/

ووشوکاران قمی نخستین حضور در لیگ را تجربه می‌کنند

خبرگزاری فارس: ووشوکاران قمی از امروز برای نخستین بار حضور در مسابقات لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنند.

ووشوکاران قمی نخستین حضور در لیگ را تجربه می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه مسابقات لیگ‌ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور قرعه کشی شد، این دوره از رقابت‌ها با جدال تیم‌های مدعی صعود به پیکارهای لیگ برتر ووشو کشور از امروز آغاز می‌شود.
بدین ترتیب تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته‌ اول ووشو باشگاه‌های کشور در فصل جدید این پیکارها، از 26 آبان‌ماه در تهران در هفته نخست مسابقات این فصل در تلاش برای کسب جواز صعود به لیگ برتر ووشو به مصاف یکدیگر رفته‌اند.
با برگزاری آئین قرعه کشی مسابقات لیگ‌ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون ووشو، قرار شد این دوره از مسابقات با حضور پنج تیم به شکل دوره‌ای و به صورت رفت و برگشت تا صعود مدعیان صعود به لیگ برتر ووشو برگزار شود.  
این در حالی است که لیگ دسته اول ووشو بزرگسالان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های هیئت ووشو لرستان، هیئت ووشو خراسان رضوی، شینگ یی چوان، هیئت ووشو استان قم و هیئت ووشو کرمان در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت و بطور متمرکز در تهران‌ برگزار می‌شود.
ووشوکاران تیم هیئت قم در حالی امسال در مسابقات لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند که بعد از چند سال برگزاری منظم رقابت‌های لیگ برتر، فدراسیون ووشو تصمیم گرفته است این رشته را در قالب لیگ دسته اول نیز برای نخستین بار برگزار کند.
بدین ترتیب همانند سایر تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه های کشور، ووشوکاران قمی نیز نخستین بار حضور در این پیکارها را تجربه خواهند کرد تا قم توانمندی خود را بعد از موفقیت در پیکارهای قهرمانی کشور در لیگ نیز ارائه کنند.
با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون ووشو، نخستین دوره مسابقات لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور از امروز با برگزاری رقابت‌های هفته‌های اول و دوم از دور رفت آغاز می‌شود و طی آن مردان ووشوکار قمی با قدرت به مصاف حریفان خواهند رفت.
در هفته نخست از دور رفت این مسابقات تیم ووشو هیئت قم برابر تیم ووشو شینگ یی چوان صف آرایی می‌کند، ضمن اینکه در سایر رقابت‌ها تیم هیئت ووشو استان لرستان به مصاف تیم هیئت ووشو استان خراسان رضوی خواهد رفت.
تیم هیئت ووشو استان کرمان در هفته نخست این دوره از رقابت‌ها با قرعه استراحت رو به رو شده و در هفته دوم از دور رفت وارد مسابقات می‌شود و در نخستین رقابت خود مقابل مردان ووشوکار تیم شینگ یی چوان قرار می‌گیرد.
این در شرایطی است که تیم هیئت ووشو استان لرستان در هفته دوم استراحت خواهد داشت ولی مردان ووشو کار قم در دومین مسابقه خود در آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول ووشو به مصاف تیم هیئت ووشو خراسان رضوی می روند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول