اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان:

بانوان ووشوکار اصفهانی همچنان می‌درخشند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: نتایج رقابت‌های بانوان ووشوکار اصفهانی در رقابت‌های ووشوی انتخابی تیم ملی بسیار درخشان و قابل قبول بود.

بانوان ووشوکار اصفهانی همچنان می‌درخشند
مرتضی کیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های ووشوی بانوان انتخابی تیم ملی که در رده‌های سنی (پایه جهانی ماکائوف) برگزار شد، ورزشکاران اصفهانی با قدرت تمام افتخارآفرینی کردند.
وی با بیان اینکه در رده‌های سنی نونهالان شرکت کننده در رقابت‌های ووشوی انتخابی تیم ملی، هما رستگارنیا و فاطمه جزینی توانستند رتبه دوم را از آن خود کنند، تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان نیز ناهید پورشبانان مقام سوم را به دست آورد.
 رئیس هیئت ووشو استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به برندگان رده سنی بزرگسالان در رقابت‌های ووشوی بانوان( انتخابی تیم ملی) کرد و افزود: مرضیه صفری، سمیه میرزایی و فرزانه ابراهیم‌پور به ترتیب رتبه‌های سوم، سوم، و دوم را کسب کردند.
وی همچنین با اشاره به حضور چهار داور اصفهانی در رقابت‌های لیگ ووشو (دسته اول)، تاکید کرد: حضور این چهار داور ووشوی اصفهانی در لیگ ووشو برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود.
کیانی ادامه داد: با وجود استعداد‌های فراوان ووشو در استان اصفهان آینده بسیار درخشانی برای ووشوی این استان پیش‌بینی می‌کنم.
وی اظهار داشت: انتظار داریم در آینده نزدیک با برنامه‌ریزی‌های منظم بتوانیم شاهد حضور بیشتر داوران اصفهانی در رقابت‌های لیگ ووشوی کشور باشیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول