اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سابق هیئت ووشو استان اصفهان:

تمایلی برای کار اجرایی در هیئت ووشو استان اصفهان نداشتم

خبرگزاری فارس: دبیر سابق هیئت ووشو استان اصفهان گفت: تحت هیچ شرایطی تمایلی به کار اجرایی در هیئت نداشتم و بنا به شرایطی مدتی مسئولیت دبیری هیئت را برعهده گرفتم.

تمایلی برای کار اجرایی در هیئت ووشو استان اصفهان نداشتم
محسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بعد از کنار رفتن رئیس قبلی هیئت، شرایطی به وجود آمد که برای مدتی مسئولیت دبیری هیئت را پذیرفتم.
وی ادامه داد: رئیس جدید هیئت برای دبیری شخص دیگری نظر داشت و من نیز به دلیل اینکه نمی‌خواستم آرامش هیئت از بین برود، هیچ واکنشی در برابر انتخاب دبیر جدید هیئت نداشتم زیرا هیچ گاه به دنبال دبیری و ریاست هیئت نبوده‌ام.
ملی‌پوش تیم دوئلین کشورمان با اشاره به ریاست مرتضی کریمی در این هیئت بیان داشت: وی فرد توانمندی است که می‌تواند از پس این مسولیت برآید.
وی که به عنوان مربی و بازیکن تیم اصفهان را در مسابقات قهرمانی کشور ووشو همراهی می‌کرد، افزود: در این مسابقات تیم اصفهان در بزرگسالان به عنوان دوم و در رده نوجوانان به عنوان سوم دست یافت.
احمدی ادامه داد: کسب این عناوین در مسابقاتی که 23استان شرکت داشتند، نتیجه خوبی محسوب می‌شود زیرا تیم میزبان از سه بازیکن غیر بومی استفاده می‌کرد که هر سه مدال طلا کسب کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول