اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ برتر ووشو کشور؛

ووشوکاران تاکسیرانی آمل به مصاف بندرعباس می‌روند/ سیما در پخش مسابقه خلف وعده کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان آمل گفت: در هفته نخست لیگ برتر ووشو کشور عصر فردا سازمان تاکسیرانی این شهرستان به مصاف شهرداری بندرعباس می‌رود.

ووشوکاران تاکسیرانی آمل به مصاف بندرعباس می‌روند/ سیما در پخش مسابقه خلف وعده کرد
سید رضا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شهرستان آمل بیان داشت: در هفته نخست لیگ برتر ووشوی کشور سازمان تاکسیرانی این شهرستان عصر پنجشنبه به مصاف شهرداری بندرعباس می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: آمل نخستین حضور خود در لیگ برتر ووشوی کشور را تجربه می‌کند و در کادر تیمی خود 9 سانداکار، سه تالوکار، چهار بازیکن ذخیره حضور دارند که در مجموع کادر 18 نفره‌ای را برای این تیم رقم می‌زنند.
موسوی با بیان اینکه تیم ووشوی تاکسیرانی آمل صبح امروز آمل را به مقصد تهران ترک کرد، گفت: سرمربی این تیم علی‌اکبر قاسم‌زاده بوده و حسین یوسفی دیگر رزمی‌کار آملی نیز او را در کار تیمی یاری می‌کند.
وی با تاکید اینکه این تیم با حمایت شهرداری و سازمان تاکسیرانی آمل پا به این دوره از رقابت‌ها گذاشت، بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های شهرداری بندرعباس، نفت تهران، مقاومت زنجان و هیئت ووشوی گیلان با نماینده استان مازندران همگروه هستند.
موسوی یادآور شد: در نخستین گام لیگ برتر این رشته رزمی تاکسیرانی آمل در سالن آکادمی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران مجموعه ورزشی آزادی میزبان تیم شهرداری بندرعباس است.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان آمل با اعلام اینکه سه نفر از ووشوکاران تیم بندرعباس آملی هستند، گفت: این امر اهمیت و جایگاه این رشته ورزشی را در تربیت ووشوکاران لیگ برتری می‌رساند.
این مسئوی با بیان اینکه بازی این تیم مقابل بندرعباس به صورت مستقیم از شبکه سه سیما برای علاقمندان پخش نمی‌شود، اذعان داشت: از سوی صدا و‌ سیما قول داده شد تا بازی هفته دوم این دوره از رقابت‌ها که در آن تاکسیرانی آمل به مصاف نفت تهران می‌رود به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما به روی آنتن رود.
به گزارش فارس، هفته نخست لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور عصر فردا پنجشنبه برگزار می‌شود که دو تیم سازمان تاکسیرانی آمل و شهرداری بندرعباس در سالن آکادمی فدراسیون ووشوی مجموعه ورزشی آزادی با هم مبارزه می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول