اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

لیگ دسته اول ووشو/

ووشوکاران قمی به دو پیروزی متوالی دست یافتند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: مردان ووشوکار قم در آغاز رقابت‌های خود در مسابقات لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور موفق به کسب پیروزی مقابل دو حریف خود شدند.

ووشوکاران قمی به دو پیروزی متوالی دست یافتند
مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای فصل جدید لیگ دسته اول ووشوی مردان باشگاه‌های کشور امروز با حضور تیم‌های شرکت‌کننده در تهران هفته نخست خود را پشت سر گذاشت و طی آن ووشوکاران قم به دنبال کسب جواز صعود به لیگ برتر شروع خوبی داشتند.
بر اساس برنامه فدراسیون ووشو، رقابت‌های هفته‌های اول و دوم مسابقات فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور امروز به پایان رسید و طی آن تیم ووشوی قم در دو دیدار حساس برابر حریفان خود به برتری رسید.
به گفته دبیر هیئت ووشوی استان قم پیکارهای این دو هفته از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های مردان کشور در حالی در تهران برگزار شد که تیم ووشوی هیئت قم باید در دو دیدار به ترتیب با تیم‌های شینگ یی چوان و هیئت خراسان رضوی رقابت می‌کرد که خوشبختانه در هر دو مسابقه موفق به شکست حریفان خود و صدرنشینی لیگ شدند.
در حالی رقابت‌های هفته‌های اول و دوم لیگ دسته اول ووشو کشور برگزار شد که تیم مردان هیئت ووشو قم در گام نخست مقابل تیم شینگ یی چوان صف‌آرایی کرد و در این مسابقه فشرده و سخت به برتری نزدیک هفت بر شش دست یافت تا قدرت خود را برای کسب جواز صعود به لیگ برتر نشان دهد.
ادیب نژاد با اشاره به عملکرد تیم ووشوی هیئت قم در مسابقات هفته دوم، بیان کرد: در این هفته تیم مردان قم مقابل تیم ووشوی هیئت خراسان رضوی به رقابت پرداخت که این بار با اقتدار و با نتیجه‌ای بسیار خوب موفق شد حریف خود را با نتیجه 10 بر 2 شکست دهد.
وی با بیان اینکه در ترکیب تیم مردان هیئت ووشوی قم بهترین‌های این رشته ورزشی که همگی نیروهای بومی ووشو هستند، حضور دارند، عنوان کرد: با نتایجی که در رقابت‌های هفته‌های اول و دوم از دور رفت لیگ دسته اول ووشوی مردان باشگاه‌های کشور رقم خورد، تیم‌های هیئت ووشوی قم، هیئت ووشوی لرستان و «شینگ یی چوان» هر کدام با سه امتیاز و تفاضل متفاوت عناوین اول تا سوم جدول را در اختیار دارند.
رقابت‌های ووشوی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در هفته‌های اول و دوم در حالی برگزار شد که طی آن در هفته اول لرستان مقابل خراسان رضوی به برتری هفت بر چهار دست پیدا کرد و شینگ یی چوان و هیئت خراسان رضوی مغلوب هیئت قم شدند.
پنج تیم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول ووشو کشور حضور دارند و برای کسب دو سهمیه صعود به مسابقات لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور به رقابت می پردازند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول