اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نایب رئیس هیئت ووشوی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

دعوت 2 بانوی ووشوکار چهارمحالی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ووشوی چهارمحال و بختیاری گفت: دو بانوی ووشوکار این استان به اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ماکائو دعوت شدند.

دعوت 2 بانوی ووشوکار چهارمحالی به اردوی تیم ملی
فرشته بنی‌طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: زهرا کیانی و آرزو سلیمی به اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی ماکائو دعوت شدند.
وی افزود: زهرا کیانی در رده‌ سنی نوجوانان و آرزو سلیمی در رده‌ سنی جوانان با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، جای خود را در تیم ملی مستحکم‌تر از قبل کردند.
بنی‎طالبی ادامه داد: زهرا کیانی موفق شد با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مدال طلای فرم جی‌ین‌شو و مدال نقره فرم جانگ‌جون را کسب و بار دیگر برای این استان افتخار آفرینی کند.
نایب رئیس هیئت ووشوی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آرزو سلیمی دیگر بانوی ووشوکار این استان نیز در رده‌ سنی جوانان در رده وزنی منفی 48 کیلوگرم مدال برنز این مسابقات را کسب و خود را برای حضور در مسابقات جهانی ماکائو آماده می‌کند.
وی با بیان اینکه رشته ووشو یکی از رشته‎های مدال‌آور این استان است، افزود: در صورت فراهم آوردن امکانات لازم برای جذب بیشتر جوانان پرشور به این رشته ورزشی، می‌توان ادعا کرد در آینده‎ای نزدیک شاهد درخشش بی‌نظیر ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.
وی افزود: ورزش ووشوی این استان در سال‌های گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده و پیشرفت‌های زیادی هم داشته اما همچنان تا فعال‌سازی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان خود و رسیدن به جایگاهی که مستحق آن است، اندکی فاصله دارد.
به گفته بنی‌طالبی طی این مسیر درخشان و کسب افتخار چه در سطح ملی و بین‌المللی به تلاش و همت مضاعفی نیاز دارد.
نایب رئیس هیئت ووشوی چهارمحال و بختیاری نبود اسپانسر را مانع توسعه ورزش و شکوفایی استعدادهای این استان دانست و گفت: ورزشکاران و قهرمانان استان دارای توانمندی‌های بسیاری هستند که با دلگرمی مسئولان و حمایت از آنها می‌توان در راستای رشد و شکوفایی این استعدادها گام موثری برداشت.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول