اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ووشو مازندران خبر داد:

حضور تیم مازندران در لیگ برتر ووشو

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت ووشو مازندران از حضور تیم ووشوی تاکسیرانی آمل در لیگ برتر خبر داد.

حضور تیم مازندران در لیگ برتر ووشو
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدصبا رنجبر شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران استان مازندران با معرفی میثم خنکدار به عنوان دبیر جدید هیئت ووشو مازندران اظهار داشت: ووشو مازندران طی چند ماه گذشته با موفقیت‌های فراوانی در مسابقات قهرمانی و کشوری مواجه بود و در دو بخش تالو و ساندا افتخارات زیادی در استان مازندران کسب کرد.
وی با اشاره به موفقیت‌های رشته ورزشی تالو در شرق مازندران تصریح کرد:‌ مسابقات قهرمانی تالو در تمام رده‌های سنی در شهریور ماه برگزار شد و در طول مدت برگزاری مسابقه به شناسایی استعدادهای برجسته در ووشو پرداختیم.
رنجبر در ادامه به برگزاری بازی‌های ساندا در بابلسر اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات ساندا برای نخستین بار در بابلسر برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود و چهار ووشو کار برتر مسابقه بابلسر به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند.
نایب رئیس هیئت ووشو مازندران با اعلام اینکه برگزاری کارگاه آموزشی داروهای ممنوعه از دیگر اقداماتی بود که با حضور 50 ورزشکار و مربی ووشو در مازندران برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه داروهای ممنوعه به صورت تقویم  فدراسیون ووشو به صورت هرساله اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه اردوهای منظم برای انتخابی تیم ملی در مازندران برگزار شد، خاطرنشان کرد: اولین مرحله اردو با حضور ملی‌پوشان سال گذشته و نفرات برتر به عنوان استعدادهای نوین برگزار شد.
رنجبر برگزاری مسابقات رده سنی جوانان و بزرگسالان را دیگر اقدام هیئت ووشو استان اعلام کرد و یادآور شد: در رده سنی جوانان و بزرگسالان زنجان نیز ووشوکاران مازندران حضور داشتند.
وی اضافه کرد: هر چند در مسابقات ووشو زنجان در رده بزرگسالان به مقام چشمگیری دست نیافتیم ولی برخی سیاست‌گذاری‌های هیئت ووشو در آن مسابقات مدنظر بود که در این بخش نیز توفیقاتی داشتیم.
نایب رئیس هیئت ووشو مازندران در ادامه یادآور شد: سیاست ووشو مازندران در آن مسابقات، جوان‌گرایی و شناسایی استعدادهای برتر بود که تا حد مطلوبی به اهداف برنامه‌ریزی شده خودمان در آن مسابقات رسیدیم.
این مسئول ورزش رزمی مازندران خاطرنشان کرد: در مسابقات زنجان کسب مدال طلا، برنز و نقره حاصل کار ووشوکاران مازندرانی بود.
وی پشتوانه‌سازی در ورزش ووشو را مهم‌ترین سیاست‌گذاری مسئولان در ورزش ووشوی مازندران اعلام کرد.
نایب رئیس هیئت ووشو مازندران اساسی‌ترین نیاز ووشو در مازندران را ساخت خانه ووشو اعلام کرد و یادآور شد: در حال برنامه‌ریزی برای مکان‌یابی مناسب ساخت خانه ووشو در سطح استان هستیم.
وی دیگر برنامه‌های در دست اقدام هیئت ووشو مازندران را تجهیز دستگاه‌ها و اختصاص آن به هیئت‌های ووشو در مازندران عنوان کرد و یادآور شد: کمیته استعدادیابی هیئت ووشو مازندران تشکیل شد و نفرات مستعد نیز در این کمیته‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند.
رنجبر در پایان از حضور تیم تاکسیرانی آمل در لیگ برتر ووشو خبر داد و خاطرنشان کرد: اولین بازی‌ این تیم هفته آینده با تیم منتخب بندرعباس انجام می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول