اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

حضور گسترده مردم در انتخابات نهم سرنوشت ساز است

خبرگزاری فارس: فرماندار سمیرم گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی با دو عامل بصیرت و امنیت بسیار سرنوشت‌ساز است.

حضور گسترده مردم در انتخابات نهم سرنوشت ساز است
غلامرضا قائدی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم با تأکید بر اهمیت فوق‌العاده دوره نهم مجلس شورای اسلامی کشور بیان داشت: انتخابات سال90 نخستین انتخابات پس از فتنه 88، وقوع بیداری اسلامی و بحران‌های ایجاد شده در نظام‌های سرمایه‌داری است.
وی اضافه کرد: با توجه به اتهام‌هایی که به شدت علیه نظام در مورد دموکراسی و مردم‌سالاری وارد می‌شود، حضور گسترده مردم همراه با دو عامل امنیت و بصیرت می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد.
فرماندار سمیرم تصریح کرد: انتخابات باید موجب تضمین امنیت و اقتدار ملی نظام شود نه اینکه به چالشی برای امنیت و اقتدار نظام تبدیل شود.
این مسئول ادامه داد: در همین راستا فرمانداری سمیرم با عنوان مدیر اجرایی انتخابات و دستگاه سیاسی شهرستان از مدت‌ها قبل بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بر اساس سیاست‌های دولت خدمتگزار تمهیدات لازم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را با هماهنگی هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی کرده است.
قائدی‌ها اذعان داشت: فرمانداری سمیرم آمادگی لازم را دارد تا با حمایت مردم فهیم، آگاه و با بصیرت شهرستان سمیرم شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و با نشاط و سالم در شهرستان سمیرم باشیم.
وی متذکر شد: امسال بیش از 90 درصد فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود که زیرساخت‌های لازم برای این امر مهم در حال تهیه و تکمیل است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول