اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

مدیران صومعه‌سرا از دخالت انتخاباتی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: مدیران و مسئولان اداره‌ها و نهادهای صومعه‌سرا از دخالت علیه نامزدها و کاندیداهای احتمالی نهمین دوره انتخابات مجلس در این شهرستان پرهیز کنند.

مدیران صومعه‌سرا از دخالت انتخاباتی پرهیز کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کریم شعبانی عصر امروز در جمع مسئولان و مدیران این شهرستان در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: کشورمان در زمان انتخابات در برهه حساسی قرار می‌گیرد که نسبت به آن باید بیشتر هوشیار و بیدار باشیم.
وی حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را هدف بزرگ و اصلی نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: این مهم با بصیرت و آگاهی مسئولان و مردم تحقق می‌یابد.
فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه بهره‌گیری از شیوه‌های تبلیغاتی مناسب در رسیدن به هدف بزرگ نظام بسیار کارآمد و تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: این تبلیغات با استفاده از ابزار و شیوه‌های مدرن به صورت جدی در صومعه‌سرا پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به برخی وظایف و مسئولیت‌های مسئولان و مدیران صومعه‌سرا در دوران انتخابات، اذعان داشت: مدیران و مسئولان اداره‌ها و نهادهای صومعه‌سرا به طور جدی باید از دخالت علیه نامزدها و کاندیدای احتمالی پرهیز کنند.
شعبانی ادامه داد: مشاهده هر گونه دخالت انتخاباتی غیر از چارچوب موازین قانونی از طرف مسئولان و مدیران و یا نیروهای اداری قابل توجیهه نبوده و با آنها برخورد قاطع می‌شود.
وی با بیان اینکه باید همواره از مواضع اتهام در این شهرستان دوری کرد، افزود: پاسداری از حریم قانونی یک اصل مهم به شمار می‌رود.
این مسئول همچنین با اشاره به اختلافات مطرح در برخی اداره‌های صومعه‌سرا ابراز داشت: نباید این اختلافات بزرگ شده و برای حل دعوا به مقامات قضایی کشیده شود.
وی، یادآور شد: هرگز این حرکات زشت و ناپسند مورد تایید نیست و با مدیران دو دستگاه مربوطه برخورد می‌شود.
شعبانی خاطرنشان کرد: تا حد امکان مشکلات و مباحث داخلی در دستگاه‌ها بدون دخالت مراجع قضایی باید ریشه‌ای برطرف شده و از ادامه بحث‌ها و شایعات جلوگیری شود.
وی درباره عدم برگزاری به‌موقع جلسه ستاد حوادث در صومعه‌سرا بیان داشت: این بی‌نظمی‌ها یا عدم برگزاری به‌موقع ستاد حوادث به دلیل بومی و یا ساکن نبودن برخی مدیران عضو در ستاد حوادث در این شهرستان است.
فرماندار صومعه‌سرا اظهار داشت: مسئولان عضو ستاد حوادثی که ساکن صومعه‌سرا نیستند طبق درخواست استاندار باید در چند ماه آینده نسبت به وضعیت فعلی خود اقدام کنند.
به گفته وی، بارندگی‌های اخیر در گیلان و صومعه‌سرا صدمات شدیدی را در برخی مناطق این شهرستان وارد کرده است.
شعبانی با اشاره به اعتبارات حوزه اشتغالزایی در صومعه‌سرا، تصریح کرد: امسال بالغ بر 7 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار به بانک‌های این شهرستان برای اشتغالزایی ابلاغ شده است.
وی افزود: مجموع تسهیلات مذکور با همکاری و هماهنگی اداره‌ها و نهادهای مختلف صومعه‌سرا در راستای ایجاد مشاغل خانگی و خرده شغل‌ها هزینه می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول