اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار شاهرخی:

بسیج جلوی جوسازی دشمنان در ایام انتخابات را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: بسیج با بصیرت کامل در مقابل تمام جوسازی‌های دشمنان در ایام انتخابات را می‌گیرد.

بسیج جلوی جوسازی دشمنان در ایام انتخابات را می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار محمد شاهرخی در جلسه هم‌اندیشی با بسیج طلاب استان لرستان که به مناسبت هفته بسیج در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: هر چه به ایام برگزاری انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم، جوسازی‌های دشمن در داخل بیشتر می‌شود، از این رو مقابله با این جوسازی‌ها مستلزم ایجاد بسیج عمومی روشنگری است.
وی از روحانیت به عنوان قشر متفکر جامعه نام برد و افزود: طلاب همواره باید پرچم‌دار حرکت انقلابی مردم ایران باشند، چرا که همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب این نقش را به خوبی ایفا کرده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)استان لرستان با اشاره به جوسازی‌های بین‌المللی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران در برهه‌ای که بیداری اسلامی شکل گرفته است، گفت: طلاب در این برهه نیز باید پرچم‌دار باشند تا توطئه‌های دشمنان به مانند گذشته با ناکامی مواجه شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: بسیج با وارد شدن به عرصه‌های مختلف امروز اصلی‌ترین پشتیبان و نگهبان حریم انقلاب است و هرگز از این حریم‌داری دست نمی‌کشد.
در ادامه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع)استان لرستان نیز در این جلسه از روشنگری و بصیرت‌دهی به عنوان رسالت روحانیت یاد کرد و گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مناسبی برای تقویت ارزش‌های اسلامی و قرآنی در جوانان به وجود آمده است.
حجت‌الاسلام علیرضا کرمی افزود: امروز بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری چشمگیر و فعال دارد و این حضور باعث صلابت و اقتدار نظام شده است.
‌وی با بیان این که بسیج به یک فرهنگ فراگیر در جامعه ایران اسلامی تبدیل شده است، گفت: بسیج یک واژه‌ای مبارک بوده که یادآور خلق حماسه و دفاع از کیان اسلامی است، و به برکت تفکر بسیجی است، که امروزه جوانان این مرز و بوم بزرگ‌ترین قله‌های علمی جهان را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول