اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری استان اردبیل:

بزرگ‌ترین ادای دین بسیج ولایت‌ پذیری است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بزرگ‌ترین ادای دین بسیج در نظام اسلامی ولایت‌پذیری است.

بزرگ‌ترین ادای دین بسیج ولایت‌ پذیری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی رضایی پیش از ظهر امروز در همایش فرماندهان بسیج ادارات کل این استان که در سالن اجتماعات ثبت اسناد اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: شایسته‌ترین وظیفه بسیج اطاعت از امام و رهبری است و هرگز نباید این وظیفه خطیر و ارزشمند مورد غفلت و بی‌‌‌مهری قرار گیرد.
وی با اعلام اینکه بسیج نماد کاملی از عشق و ایثار است، گفت: بسیجیان ما امروز در صحنه‌های مختلف برای نظام اسلامی افتخار کسب کرده و همچنان در سنگر دفاع از ارش‌های اسلامی آماده و مهیا هستند.
این مسئول با بیان اینکه جای جای این کشور نقطه اتکا و قدرتمندی بسیجیان است، بیان داشت: ملت ایران افتخار می‌کند که در سنگر بسیج اهداف عالی و متعالی را برای رسیدن به یک پایگاه با عظمت دنبال می‌کند.
رضایی به ترفندها و توطئه‌های نظام استکباری علیه نظام اسلامی در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت:‌ دشمنان انقلاب بعد از ناکامی در عرصه نظامی با ورود به عرصه فرهنگ سعی می‌کنند این انقلاب را به هر نحو ممکن از مسیر تعالی و ارزشی خود باز دارند اما غافل از این هستند که این انقلاب سرمایه عظیم و با عظمتی چون امام و رهبری و نیروهای فداکار و ارزشی همچون بسیجیان مخلص دارد.
رئیس دادگستری استان اردبیل با بر شمردن برخی از ویژگی‌های بسیجیان در ایام شکل‌گیری آن، گفت: بسیج بعد از گذشت سه دهه از عمر با برکت خود با تبدیل شدن به یک درخت تنومند اخلاص، ارزش‌مداری و حب به وطن و انقلاب را نشان داده است و در تمام صحه‌ها توانسته شیطنت دشمنان را خنثی کند.
وی از این نیرو به عنوان مخلص‌ترین و ایثارگرترین نیرو یاد کرد و بیان داشت: بسیجیان ما امروز در قالب تشکل‌های اداری و سازمانی نیز به اقدام سازنده می‌پردازند به طوری که شکل‌گیری پایگاه بسیج در ادارات زمینه سلامت‌سازی ادارات را نیز فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول ادامه داد: با تکیه بر این فرهنگ غنی می‌توانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف این نظام را پاسداری و صیانت کنیم و اجازه ندهیم افرادی از این فضا سوء استفاده کنند.
وی پیروزی بسیج را بر تمام شیاطین قطعی و واقعی خواند و گفت: به یقین بسیجیان ما همیشه در مقابله با دشمن افتخار‌آفرین بودند و با حضور در سنگرهای مختلف از اسلام و مبانی آن دفاع می‌کنند.
در پایان این همایش از کارکنان بسیجی ادارات استان اردبیل تجلیل شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول